Gjest Angela25 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har ikke saa mye aa finne paa akkurat naa, enn aa sporre om akkurat dette! 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Jeg er visstnok lik prinsesse Victoria av Sverige....? Vet ikke....? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Dette er ikke for å skryte for det er slettes ikke sant, men en kollega påsto en gang at jeg hadde lik kropp som J-Lo! Ja, jeg lo... ) Jeg tror ikke jeg ligner på noen kjendis jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har stadig fått høre (i hvertfall tidligere...) at jeg ligner en kjent (vakker) skuespiller - røper ikke hvem, for da vil jo _alle_ skjønne hvem jeg er! ;P 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har stadig fått høre (i hvertfall tidligere...) at jeg ligner en kjent (vakker) skuespiller - røper ikke hvem, for da vil jo _alle_ skjønne hvem jeg er! ;P Hvordan kan vi vite hvem du er? Er du et kjent tv-fjes kanskje?:-) Jeg horer jeg er lik Jaydy Mitchel, hun var sammen med en kjent spansk sanger en gang...Tar det som et kompliment jeg;-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Dette er ikke for å skryte for det er slettes ikke sant, men en kollega påsto en gang at jeg hadde lik kropp som J-Lo! Ja, jeg lo... ) Jeg tror ikke jeg ligner på noen kjendis jeg. Om det saa virkelig stemmer, saa er jo ikke det skryt! Hun har en veldig pen kropp ja, og om du ligner saa er det bare aa vaere stolt av det:-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Liv Ullmann, (vet ikke hva jeg synes om det jeg....) 0 Siter
morsan Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har stadig fått høre (i hvertfall tidligere...) at jeg ligner en kjent (vakker) skuespiller - røper ikke hvem, for da vil jo _alle_ skjønne hvem jeg er! ;P ''Har stadig fått høre (i hvertfall tidligere...) '' Passusen om 'i hvertfall tidligere' gjelder i aller høyeste grad meg også! *sukk* Og det enda den skjønne skuespilleren jeg ble sammenlignet med er eldre enn meg.... ;-) Ja ja, sånn kan det gå. ;-) 0 Siter
Luska Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Har hørt at jeg er ganske lik Angelina Jolie... Vet ikke helt hva jeg skal syns om det... 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Om det saa virkelig stemmer, saa er jo ikke det skryt! Hun har en veldig pen kropp ja, og om du ligner saa er det bare aa vaere stolt av det:-) Tro meg - jeg ligner nok ikke så veldig! ) 0 Siter
Gjest Bak hylla Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Tro meg - jeg ligner nok ikke så veldig! ) Nei, er ikke du mer lik Kikki Sørum? Hvertfall sånn i kroppsfasong? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hvordan kan vi vite hvem du er? Er du et kjent tv-fjes kanskje?:-) Jeg horer jeg er lik Jaydy Mitchel, hun var sammen med en kjent spansk sanger en gang...Tar det som et kompliment jeg;-) Nei, jeg er overhodet ikke kjent, du kan knapt søke opp et bilde av meg på nettet, men jeg ligner (lignet?) litt på en kjent skuespiller. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 ''Har stadig fått høre (i hvertfall tidligere...) '' Passusen om 'i hvertfall tidligere' gjelder i aller høyeste grad meg også! *sukk* Og det enda den skjønne skuespilleren jeg ble sammenlignet med er eldre enn meg.... ;-) Ja ja, sånn kan det gå. ;-) Tolker det slik at vi tidligere lignet mer fordi vi hadde samme sveis, jeg :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Tro meg - jeg ligner nok ikke så veldig! ) Tja, uansett bedre å få høre at kroppen ligner litt på J-Lo's enn f.eks. Oprah eller Pavarotti, da *s* 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Nei, er ikke du mer lik Kikki Sørum? Hvertfall sånn i kroppsfasong? Var det et forsøkt på å fornærme meg? *Hehe* Jeg tror nok Kikki Sørum er både høyere og bredere enn meg og ikke spesielt lik i kroppsfasong gitt. 0 Siter
Gjest Bak hylla Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Var det et forsøkt på å fornærme meg? *Hehe* Jeg tror nok Kikki Sørum er både høyere og bredere enn meg og ikke spesielt lik i kroppsfasong gitt. http://en.wikipedia.org/wiki/Rhea_Perlman Hun her da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Rhea_Perlman Hun her da? Hun er drittøff! Joda, ikke så helt ulik den kroppen der faktisk, hun er vel ikke så lang heller. ) 0 Siter
Gjest Bak hylla Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Hun er drittøff! Joda, ikke så helt ulik den kroppen der faktisk, hun er vel ikke så lang heller. ) ;o) Skal slutte å hetse deg, jeg. Kjeder meg bare litt i dag. 0 Siter
Gjest Dama fra fredriksons fabrikk Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Britt Elisabeth Hågensli. Og jeg tar det som et komplement, rett og slett, for dama er jo sprudlende og morsom! Forøvrig er det morsomt når (særlig) mennesker i C-kjendiskategorien kommer bort til meg og begynner å snakke med "Britt Elisabeth". He-he. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.