Gå til innhold

Hvilken kjendis er dere lik?

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25
Skrevet

Har ikke saa mye aa finne paa akkurat naa, enn aa sporre om akkurat dette!

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

9

• Lillemus

5

• Lotte :o)

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er visstnok lik prinsesse Victoria av Sverige....? Vet ikke....?

Skrevet

Dette er ikke for å skryte for det er slettes ikke sant, men en kollega påsto en gang at jeg hadde lik kropp som J-Lo! Ja, jeg lo... :o)

Jeg tror ikke jeg ligner på noen kjendis jeg.

Skrevet

Har stadig fått høre (i hvertfall tidligere...) at jeg ligner en kjent (vakker) skuespiller - røper ikke hvem, for da vil jo _alle_ skjønne hvem jeg er! ;P

Gjest Angela25
Skrevet

Har stadig fått høre (i hvertfall tidligere...) at jeg ligner en kjent (vakker) skuespiller - røper ikke hvem, for da vil jo _alle_ skjønne hvem jeg er! ;P

Hvordan kan vi vite hvem du er? Er du et kjent tv-fjes kanskje?:-)

Jeg horer jeg er lik Jaydy Mitchel, hun var sammen med en kjent spansk sanger en gang...Tar det som et kompliment jeg;-)

Gjest Angela25
Skrevet

Dette er ikke for å skryte for det er slettes ikke sant, men en kollega påsto en gang at jeg hadde lik kropp som J-Lo! Ja, jeg lo... :o)

Jeg tror ikke jeg ligner på noen kjendis jeg.

Om det saa virkelig stemmer, saa er jo ikke det skryt! Hun har en veldig pen kropp ja, og om du ligner saa er det bare aa vaere stolt av det:-)

Skrevet

Liv Ullmann, (vet ikke hva jeg synes om det jeg....)

Skrevet

''Har stadig fått høre (i hvertfall tidligere...) ''

Passusen om 'i hvertfall tidligere' gjelder i aller høyeste grad meg også! *sukk* Og det enda den skjønne skuespilleren jeg ble sammenlignet med er eldre enn meg.... ;-)

Ja ja, sånn kan det gå. ;-)

Skrevet

Har hørt at jeg er ganske lik Angelina Jolie... Vet ikke helt hva jeg skal syns om det...

Skrevet

Om det saa virkelig stemmer, saa er jo ikke det skryt! Hun har en veldig pen kropp ja, og om du ligner saa er det bare aa vaere stolt av det:-)

Tro meg - jeg ligner nok ikke så veldig! :o)

Gjest Bak hylla
Skrevet

Nei, er ikke du mer lik Kikki Sørum? Hvertfall sånn i kroppsfasong?

Skrevet

Hvordan kan vi vite hvem du er? Er du et kjent tv-fjes kanskje?:-)

Jeg horer jeg er lik Jaydy Mitchel, hun var sammen med en kjent spansk sanger en gang...Tar det som et kompliment jeg;-)

Nei, jeg er overhodet ikke kjent, du kan knapt søke opp et bilde av meg på nettet, men jeg ligner (lignet?) litt på en kjent skuespiller.

Skrevet

''Har stadig fått høre (i hvertfall tidligere...) ''

Passusen om 'i hvertfall tidligere' gjelder i aller høyeste grad meg også! *sukk* Og det enda den skjønne skuespilleren jeg ble sammenlignet med er eldre enn meg.... ;-)

Ja ja, sånn kan det gå. ;-)

Tolker det slik at vi tidligere lignet mer fordi vi hadde samme sveis, jeg :-)

Skrevet

Tja, uansett bedre å få høre at kroppen ligner litt på J-Lo's enn f.eks. Oprah eller Pavarotti, da *s*

Skrevet

Nei, er ikke du mer lik Kikki Sørum? Hvertfall sånn i kroppsfasong?

Var det et forsøkt på å fornærme meg? *Hehe* Jeg tror nok Kikki Sørum er både høyere og bredere enn meg og ikke spesielt lik i kroppsfasong gitt.

Gjest Bak hylla
Skrevet

Hun er drittøff! Joda, ikke så helt ulik den kroppen der faktisk, hun er vel ikke så lang heller. :o)

;o)

Skal slutte å hetse deg, jeg. Kjeder meg bare litt i dag.

Gjest Dama fra fredriksons fabrikk
Skrevet

Britt Elisabeth Hågensli. Og jeg tar det som et komplement, rett og slett, for dama er jo sprudlende og morsom!

Forøvrig er det morsomt når (særlig) mennesker i C-kjendiskategorien kommer bort til meg og begynner å snakke med "Britt Elisabeth". He-he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...