Gå til innhold

Hvilken kjendis er dere lik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

;o)

Skal slutte å hetse deg, jeg. Kjeder meg bare litt i dag.

*Humrer* Det går helt fint, jeg digger forøvrig Carla-karakteren i Cheers!

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

9

• Lillemus

5

• Lotte :o)

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har aldri hørt at jeg ligner på noen kjendiser, men en venninne av meg blir så fortvilet hver gang noen sier hun ligner på Kine Hellebust.

Skrevet

Veronica Orderud. :|

Hehe, har du lagt merke til at Harald Rønneberg er utrolig lik Veronica Orderud? Bare sånn apropos, liksom. :o)

Skrevet

Tolker det slik at vi tidligere lignet mer fordi vi hadde samme sveis, jeg :-)

*he he* Hadde det bare vært så vel i mitt tilfelle! ;-) Det skyldes nok at jeg har blitt litt rundere i kinnene med åra enn min look-a-like....;-)

Skrevet

Hehe, har du lagt merke til at Harald Rønneberg er utrolig lik Veronica Orderud? Bare sånn apropos, liksom. :o)

Hehe, nei, det har jeg ikke. Får se ekstra godt etter i kveld, da. ;)

Skrevet

Hehe, nei, det har jeg ikke. Får se ekstra godt etter i kveld, da. ;)

:o)

Skrevet

Jeg får innimellom høre at jeg ligner Synnøve Svabø.....

Dessuten var det en som en gang lurte på om jeg var søsteren til Kjersti Bergesen....

På en eller annen "hvem er du lik-side" på internett, så ligna jeg på Scarlett Johansson.

Selv heller jeg nok til sistnevnte teori ;-)

Skrevet

*he he* Hadde det bare vært så vel i mitt tilfelle! ;-) Det skyldes nok at jeg har blitt litt rundere i kinnene med åra enn min look-a-like....;-)

Det har nok jeg også, men jeg _velger_ å tolke det på annen måte :D

Skrevet

Det har nok jeg også, men jeg _velger_ å tolke det på annen måte :D

Ok, kanskje jeg burde endre tankesett!! ;-)

Skrevet

He he, akkurat det samme har skjedd meg. Det er en stund siden jeg fikk den tidligere så vanlige sammenligningen, ja.

*kniper meg misfornøyd i den ekstra haka*

Gjest ligner kari Traa
Skrevet

Har ofte fått hørt at jeg ligner Kari Traa uten at jeg kan se det på noen som helst måte.

• 1 år senere...
Skrevet

Jada jada, det er en eldgammel tråd men dette er viktig å få sagt. Jeg måtte innom søkesiden for å finne en tråd som passet, for jeg kom fram til at det var litt drøyt å starte en egen selv om det var fristende:D

I dag, mine damer og herrer, kom det en herre innom jobben som hadde følgende å si:

Du ser jo akkurat ut som hun Angelina Jolie, jo!

Trenger jeg å si at jeg er ganske fornøyd nå? Og så har jeg fått meg en ny bestevenn.

Sleng dere i veggen! Sankt Angelina. DET kaller jeg et kompliment! Haha.

;)

Skrevet

Jada jada, det er en eldgammel tråd men dette er viktig å få sagt. Jeg måtte innom søkesiden for å finne en tråd som passet, for jeg kom fram til at det var litt drøyt å starte en egen selv om det var fristende:D

I dag, mine damer og herrer, kom det en herre innom jobben som hadde følgende å si:

Trenger jeg å si at jeg er ganske fornøyd nå? Og så har jeg fått meg en ny bestevenn.

;)

Du må nesten legge ut et bilde av deg selv som dokumenterer likheten :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233090131' post='4077417]

Du må nesten legge ut et bilde av deg selv som dokumenterer likheten :-)

Det kan bli litt vanskelig å få til...Nå synes jeg du er i overkant vanskelig. Hehe.

Skrevet

;)

Kjære all verden :) Tror du at du får sovet noe til natta? hihi

Skrevet

Det kan bli litt vanskelig å få til...Nå synes jeg du er i overkant vanskelig. Hehe.

Jeg er kjent for å være vanskelig. Send bilde :-)

Skrevet

Kjære all verden :) Tror du at du får sovet noe til natta? hihi

Nei vet du, det blir nok en våkenatt dette. Jeg kjenner at jeg er i ferd med å miste bakkekontakten allerede. Dette går til hodet på meg, pekka. Bør jeg kjempe imot...?

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...