Gå til innhold

Hvilken kjendis er dere lik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233090368' post='4077424]

Jeg er kjent for å være vanskelig. Send bilde :-)

Som sagt er dette første og eneste gangen noen har sett den likheten, så.....

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

9

• Lillemus

5

• Lotte :o)

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som sagt er dette første og eneste gangen noen har sett den likheten, så.....

Hvem synes du selv at du ligner på?

Skrevet

Nei vet du, det blir nok en våkenatt dette. Jeg kjenner at jeg er i ferd med å miste bakkekontakten allerede. Dette går til hodet på meg, pekka. Bør jeg kjempe imot...?

;)

neinei, la det synke god tinn, og om du er så heldig å sovne etterhvert så gifter du deg kanskje i drømmen med ..ehm, er det ikke Brad Pitt? hehe

Skrevet

Jada jada, det er en eldgammel tråd men dette er viktig å få sagt. Jeg måtte innom søkesiden for å finne en tråd som passet, for jeg kom fram til at det var litt drøyt å starte en egen selv om det var fristende:D

I dag, mine damer og herrer, kom det en herre innom jobben som hadde følgende å si:

Du ser jo akkurat ut som hun Angelina Jolie, jo!

Trenger jeg å si at jeg er ganske fornøyd nå? Og så har jeg fått meg en ny bestevenn.

Sleng dere i veggen! Sankt Angelina. DET kaller jeg et kompliment! Haha.

;)

''I dag, mine damer og herrer, kom det en herre innom jobben som hadde følgende å si:

Du ser jo akkurat ut som hun Angelina Jolie, jo!''

Dream on Mrs. Babyface, det der er noe du har dikta i hop sjøl.

Du ligner nemlig på ho her:

http://www.youtube.com/watch?v=dqwBXVTApQI

Men si meg, går du like merkelig som ho gjør, 3 minutt ut i videoen?

Skrevet

''I dag, mine damer og herrer, kom det en herre innom jobben som hadde følgende å si:

Du ser jo akkurat ut som hun Angelina Jolie, jo!''

Dream on Mrs. Babyface, det der er noe du har dikta i hop sjøl.

Du ligner nemlig på ho her:

http://www.youtube.com/watch?v=dqwBXVTApQI

Men si meg, går du like merkelig som ho gjør, 3 minutt ut i videoen?

Geir, du må da ha fått med deg _noe_ om musikksmaken og tålmodigheten(mangel på sådan) min? Jeg kan da ikke se på dette her?!?

Makan.

Skrevet

Geir, du må da ha fått med deg _noe_ om musikksmaken og tålmodigheten(mangel på sådan) min? Jeg kan da ikke se på dette her?!?

Makan.

Du kan spole frem med musa!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233090477' post='4077433]

Hvem synes du selv at du ligner på?

Jeg kan faktisk ikke se at jeg ligner på noen, inkludert mine foreldre. Litt rart det der.

Hvem ligner du på da, Lotte? Nå fikk jeg en følelse av at vi har snakket om dette før...?

Skrevet

Jada jada, det er en eldgammel tråd men dette er viktig å få sagt. Jeg måtte innom søkesiden for å finne en tråd som passet, for jeg kom fram til at det var litt drøyt å starte en egen selv om det var fristende:D

I dag, mine damer og herrer, kom det en herre innom jobben som hadde følgende å si:

Trenger jeg å si at jeg er ganske fornøyd nå? Og så har jeg fått meg en ny bestevenn.

;)

Jeg har hørt at jeg ligner på Demi More. greit nok.

Skrevet

Du kan spole frem med musa!

:) Takk, det var da svært hjelpsomt, men jeg gidder ikke. Sheryl Crowe og mitt alter ego? Hm. Jo, det er noe med tenna.

Skrevet

Jeg har hørt at jeg ligner på Demi More. greit nok.

Før eller etter operasjonene? Etter vil jeg si er et veldig godt komplment:)

Skrevet

:) Takk, det var da svært hjelpsomt, men jeg gidder ikke. Sheryl Crowe og mitt alter ego? Hm. Jo, det er noe med tenna.

Det var nå gåinga eg lurte mest på da, eller vagginga (veldig merkelig fenomen).

Tenna la eg ikkje merke til.

Skrevet

Før eller etter operasjonene? Etter vil jeg si er et veldig godt komplment:)

Aner ikke, det er snart ti år siden:-P

Skrevet

;)

Desperate mann, hadde jeg tenkt. Haha.

Skrevet

Desperate mann, hadde jeg tenkt. Haha.

Jo takk for den du:)

Skrevet

Jeg kan faktisk ikke se at jeg ligner på noen, inkludert mine foreldre. Litt rart det der.

Hvem ligner du på da, Lotte? Nå fikk jeg en følelse av at vi har snakket om dette før...?

Jeg ligner ikke på noen... eller? Du får spørre de som har sett bilde av meg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...