Gå til innhold

Hva slags musikkavspillingsgreie til 5-åring?


Gjest Mom33

Anbefalte innlegg

HÆ? Herregud, jeg er så grønn, altså!

Mener du at det finnes vanlige CD-spillere som også kan spille mp3-filer? Hvordan fungerer det, da? Vet du hva disse maskinene heter, så jeg kan søke og se hva det er fornoe? For finnes dette, må jo det være snedig?

Ja, f.eks. en av disse:

http://www.siba.no/Product/Product.aspx?identifier=NO26897

http://www.siba.no/product/product.aspx?Identifier=NO26752

Jeg ville kanskje lagt mest vekt på at den kan kobles til en mp3-spiller, for det kommer sikkert på ønskelisten etterhvert (er f.eks. genialt på bilturer). Begge mine har mp3-spillere som de hører på bla. i sengen, men noen ganger vil begge høre på det samme og da er det greit å kunne koble til cd-spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lotte :o)

    3

  • mariaflyfly

    2

  • ....AV

    2

  • Mrs. Wallace

    2

Gjest Valnøtt

mp3 spiller - og et sett med pc-høyttalere er genialt. Ikke noe rot med cd'er, all musikken ligger på spilleren. Og mange pc-høyttalere har overraskende god lyd til veldig lite penger. En billig mp3 koster ikke all verden, også kan ungen bruke den med hodetelefoner når h*n blir litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mp3 spiller - og et sett med pc-høyttalere er genialt. Ikke noe rot med cd'er, all musikken ligger på spilleren. Og mange pc-høyttalere har overraskende god lyd til veldig lite penger. En billig mp3 koster ikke all verden, også kan ungen bruke den med hodetelefoner når h*n blir litt større.

Men vil hun klare å finne akkurat DEN sangen, liksom? Det er jo litt langt fram til at hun kan lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil hun klare å finne akkurat DEN sangen, liksom? Det er jo litt langt fram til at hun kan lese.

De finner lynkjapt ut rekkefølgen på sangene! Det er i alle fall min erfaring med vanlige cd'er og unger. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finner lynkjapt ut rekkefølgen på sangene! Det er i alle fall min erfaring med vanlige cd'er og unger. :o)

Ja, CD'ene er veldig greie, men de inneholder jo et begrenset antall melodier, og hun har stålkontroll på hva de ulike CD'ene inneholder.

Ser bare for meg at en mp3-spiller, med haugevis av melodier som ligger etter hverandre kan bli litt uoversiktelig når man ikke kan lese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Men vil hun klare å finne akkurat DEN sangen, liksom? Det er jo litt langt fram til at hun kan lese.

Det vil jeg nok tro. Mine unger har iallefall klart å orientere seg bra. Du kan jo bare lage en spilleliste med favorittene for henne feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil jeg nok tro. Mine unger har iallefall klart å orientere seg bra. Du kan jo bare lage en spilleliste med favorittene for henne feks.

Det kan jeg jo forsåvidt...Hm, noe nytt å tenke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...