Gå til innhold

Ikke mer kalender i år.

Gjest avskaffer jula hvis ingen bedring

Anbefalte innlegg

Vår lokale Nille overrasker meg faktisk. Jeg så det ikke akkurat som noen berikelse da jeg fikk høre at de skulle komme, men til Nille å være er de ikke så verst.

Jeg kjøpte forresten sjokoladekalendre for 10 kroner stykket der, og de er helt fine. Mye bedre enn jeg hadde regnet med.

Enig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

6

• laban

5

• Lillemus

2

• Sofline

2

Mest aktive i denne tråden

Ja, det er nettopp blandingen av helt normale varer og heslige ting man ikke ville eid for noen pris, som er så merkelig.

Men nå har vi kanskje herpet denne tråden lenge nok...

*he he* OK, *tusler stille ut*;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldste er 17, han får boxere, hårsjampo, sjokolade og flax-lodd og er glad og fornøyd med kalenderen! :-)

mvh

Min venninne har en sønn på 20 år som har flyttet for seg selv. Hun fortalte da at nok var for stor til julekalender og vi forelso for han en slik Øl-kalender :-) Da protesterte han og mente at mammas sokker-truser-såpe ol kalender var myyye bedre og at han flyttet hjem igjen om han ikke fikk :-)

Så min venninne har bare innsett at hun må lage kalender til han, i det minste til han finner seg ei jente som vil gjøre det samme ( trolig et kriterium for han).

Hun har også to andre tenåringer i hus, de er strålende fornøyde med mammas fornuftige kalender.

Masse flotte ungdommer rundt om, høres ut om din 17 åring er en også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende de er så glade i å gi bort gaver fordi de har opplevd at voksne setter stor pris på gavene, og gir tydelig uttrykk for det?

Det er godt mulig. Hele slekta er veldig barnekjære, så her er det full rulle og klem og kos når man får gave fra barna :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Jeg kan sterkt anbefale å gå til anskaffelse av fadderbarn fra Plan, sos e.l. Mine fikk et helt nytt perspektiv på mange ting når de fikk et konkret barn å forholde seg til som har en _litt_ annen tilværelse enn de selv. Og nei, syv år er på ingen måte så lite at det ikke kan forventes at man skjønner at jul er mer enn tøffe gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...