Gå til innhold

Jeg ber alle som

tzatziki1365380058

Anbefalte innlegg

Nei, sånne julekort vil vi jo ikke ha. Jeg pleier å trykke opp en liten bok med bilder og små historier fra familien vår gjennom hele året. Så innbinder jeg den i skinn og hver bok får gullskrift utenpå med navnet til de som skal ha dem. Ville blitt veldig lei meg hvis jeg bare fikk et ferdigtrykket julekort tilbake siden hver bok jeg sender ut koster nesten fire hundre kroner. Og da kommer leveringen - med bud - i tillegg.

Hæ? Har du ikke diamantmønster på kantene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

8

• tzatziki1365380058

8

• morsan

6

• Helmi

6

Gjest Valnøtt

Hæ? Har du ikke diamantmønster på kantene?

F***ern. Det skulel jeg jo tenkt på :-)

Og til neste år skal vi ha sånne bilder som de har i Harry Potter - der hvor bildene prater og beveger seg. Det blir stilig tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F***ern. Det skulel jeg jo tenkt på :-)

Og til neste år skal vi ha sånne bilder som de har i Harry Potter - der hvor bildene prater og beveger seg. Det blir stilig tenker jeg :-)

''Og til neste år skal vi ha sånne bilder som de har i Harry Potter - der hvor bildene prater og beveger seg. Det blir stilig tenker jeg :-)''

Det er da bare såååååå 2005 lissom! *himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, eller, jo, jeg trodde faktisk at jeg hadde gjort noe bra i år. Jeg var ferdig med julekortene tidlig og var riktgi så fornøyd med meg selv. Derfor blir jeg paff og litt grinete fordi enkelte presterer å si at de ikke liker slike julekort som jeg har laget.

Jeg fikk inntrykk av at slike upersonlige julekort ikke er en dritt verdt for deg, så da er det vel like greit å sende sms?

''Derfor blir jeg paff og litt grinete fordi enkelte presterer å si at de ikke liker slike julekort som jeg har laget.''

Det må da være lov til å ha ulike meninger? Det er sikkert ikke alle som liker lange julebrev heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Nei, sånne julekort vil vi jo ikke ha. Jeg pleier å trykke opp en liten bok med bilder og små historier fra familien vår gjennom hele året. Så innbinder jeg den i skinn og hver bok får gullskrift utenpå med navnet til de som skal ha dem. Ville blitt veldig lei meg hvis jeg bare fikk et ferdigtrykket julekort tilbake siden hver bok jeg sender ut koster nesten fire hundre kroner. Og da kommer leveringen - med bud - i tillegg.

LOL

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*heheh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

''Og til neste år skal vi ha sånne bilder som de har i Harry Potter - der hvor bildene prater og beveger seg. Det blir stilig tenker jeg :-)''

Det er da bare såååååå 2005 lissom! *himle*

Neida - det er moderne i år med gamle filmer, bare at med 3D, så det skulle gå fint det, håper jeg... Men kanskje er det umoderne til neste år siden det er moderne i år..... tenketenke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida - det er moderne i år med gamle filmer, bare at med 3D, så det skulle gå fint det, håper jeg... Men kanskje er det umoderne til neste år siden det er moderne i år..... tenketenke...

Var det ikke Øystein Sunde som sang noe ala "og er det først moderne kan du banne på at klærne ikke går av moten før de atter er moderne"? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rullekanin

''Derfor blir jeg paff og litt grinete fordi enkelte presterer å si at de ikke liker slike julekort som jeg har laget.''

Det må da være lov til å ha ulike meninger? Det er sikkert ikke alle som liker lange julebrev heller...

Jepp, men det må være lov å bli litt sur og grinete også?

;o) :o) :-P :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...