tiliti Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nei, sånne julekort vil vi jo ikke ha. Jeg pleier å trykke opp en liten bok med bilder og små historier fra familien vår gjennom hele året. Så innbinder jeg den i skinn og hver bok får gullskrift utenpå med navnet til de som skal ha dem. Ville blitt veldig lei meg hvis jeg bare fikk et ferdigtrykket julekort tilbake siden hver bok jeg sender ut koster nesten fire hundre kroner. Og da kommer leveringen - med bud - i tillegg. Hæ? Har du ikke diamantmønster på kantene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hæ? Har du ikke diamantmønster på kantene? F***ern. Det skulel jeg jo tenkt på :-) Og til neste år skal vi ha sånne bilder som de har i Harry Potter - der hvor bildene prater og beveger seg. Det blir stilig tenker jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 F***ern. Det skulel jeg jo tenkt på :-) Og til neste år skal vi ha sånne bilder som de har i Harry Potter - der hvor bildene prater og beveger seg. Det blir stilig tenker jeg :-) ''Og til neste år skal vi ha sånne bilder som de har i Harry Potter - der hvor bildene prater og beveger seg. Det blir stilig tenker jeg :-)'' Det er da bare såååååå 2005 lissom! *himle* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Neida, eller, jo, jeg trodde faktisk at jeg hadde gjort noe bra i år. Jeg var ferdig med julekortene tidlig og var riktgi så fornøyd med meg selv. Derfor blir jeg paff og litt grinete fordi enkelte presterer å si at de ikke liker slike julekort som jeg har laget. Jeg fikk inntrykk av at slike upersonlige julekort ikke er en dritt verdt for deg, så da er det vel like greit å sende sms? ''Derfor blir jeg paff og litt grinete fordi enkelte presterer å si at de ikke liker slike julekort som jeg har laget.'' Det må da være lov til å ha ulike meninger? Det er sikkert ikke alle som liker lange julebrev heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Nei, sånne julekort vil vi jo ikke ha. Jeg pleier å trykke opp en liten bok med bilder og små historier fra familien vår gjennom hele året. Så innbinder jeg den i skinn og hver bok får gullskrift utenpå med navnet til de som skal ha dem. Ville blitt veldig lei meg hvis jeg bare fikk et ferdigtrykket julekort tilbake siden hver bok jeg sender ut koster nesten fire hundre kroner. Og da kommer leveringen - med bud - i tillegg. LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Amen!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Nei, sånne julekort vil vi jo ikke ha. Jeg pleier å trykke opp en liten bok med bilder og små historier fra familien vår gjennom hele året. Så innbinder jeg den i skinn og hver bok får gullskrift utenpå med navnet til de som skal ha dem. Ville blitt veldig lei meg hvis jeg bare fikk et ferdigtrykket julekort tilbake siden hver bok jeg sender ut koster nesten fire hundre kroner. Og da kommer leveringen - med bud - i tillegg. *heheh* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 ''Og til neste år skal vi ha sånne bilder som de har i Harry Potter - der hvor bildene prater og beveger seg. Det blir stilig tenker jeg :-)'' Det er da bare såååååå 2005 lissom! *himle* Neida - det er moderne i år med gamle filmer, bare at med 3D, så det skulle gå fint det, håper jeg... Men kanskje er det umoderne til neste år siden det er moderne i år..... tenketenke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Neida - det er moderne i år med gamle filmer, bare at med 3D, så det skulle gå fint det, håper jeg... Men kanskje er det umoderne til neste år siden det er moderne i år..... tenketenke... Var det ikke Øystein Sunde som sang noe ala "og er det først moderne kan du banne på at klærne ikke går av moten før de atter er moderne"? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rullekanin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 ''Derfor blir jeg paff og litt grinete fordi enkelte presterer å si at de ikke liker slike julekort som jeg har laget.'' Det må da være lov til å ha ulike meninger? Det er sikkert ikke alle som liker lange julebrev heller... Jepp, men det må være lov å bli litt sur og grinete også? ;o) ) :-P :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jepp, men det må være lov å bli litt sur og grinete også? ;o) ) :-P :-D :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.