Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Ingen har skrevet her i dag - så jeg får vel gjøre det jeg da!

Forrige uke meldte jeg om en kjip tilbakegang på vekta - 67,9 kilo - omtrent det som var utgangspunktet da jeg begynte mitt sunne liv i høst. Var nede på 65,9 kilo her for en måned siden.

Veide meg i går - da veide jeg 66,9 kilo - altså en kilo mindre enn forrige uke! Tror nå ikke det var helt reelt - for vekta går litt opp og ned..... Men det var jo positivt da!

Målte livvidden nå i kveld, og den var 82 cm - og det mener jeg var det samme som for ca tre uker siden da vi målte magen hele gjengen her. Greit nok.

Det positive er imidlertid at jeg _både_ i går og i dag har vært ute og jogget!!!!! I går va det flere uker siden sist. Jogget i skauen, og det var omtrent FLOM på stiene - klissblaut! I dag løp jeg i lysløypa sammen med ei venninne - kjempemoro :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicketinick

Suuuuuuuupert :) Selv ligger jeg der jeg ønsker og ligge i vekt nå - men har vært utrolig lite aktiv i det siste pga sykdom :( Savner det - men det får jeg ta igjen når jeg er i rute igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra du skrev, trodde det var helt slutt på denne tråden jeg, nå som jeg så smått har begynt å melde meg på (dog uten vekt, pga langvarig uvennskap og bitter krangel).

Men, i går tok jeg i alle fall på meg en bukse som var litt for trang sist jeg prøvde den. Og den passet. Det må jo tyde på at jeg er mindre omfangsrik enn jeg var.

Jeg passer også på å spise rolig (med litt vekslende hell) når jeg spiser godteri etc, prøver å kjenne ordentlig på smaken.

Og så har jeg gått tur i alle fall en gang i uka en stund nå. Planen var egentlig å registrere antall skritt, men nå finner jeg ikke igjen skritttielleren. (Hvor mange t-er skal det egentlig være der?)

I dag har jeg også sjekket midjemålet, og det er gått litt ned. Så det kan hende jeg er på rett vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte det helt bort i går, men veide meg i morrest. 54,1 kg, ser ut til at jeg ligger stabilt på 54-54,4 for tiden og det er jo helt greit. :o) Glemte midjemålet da, men det ligger vel på det samme ettersom vekta er lik og jeg ikke har trent særlig mye i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra du skrev, trodde det var helt slutt på denne tråden jeg, nå som jeg så smått har begynt å melde meg på (dog uten vekt, pga langvarig uvennskap og bitter krangel).

Men, i går tok jeg i alle fall på meg en bukse som var litt for trang sist jeg prøvde den. Og den passet. Det må jo tyde på at jeg er mindre omfangsrik enn jeg var.

Jeg passer også på å spise rolig (med litt vekslende hell) når jeg spiser godteri etc, prøver å kjenne ordentlig på smaken.

Og så har jeg gått tur i alle fall en gang i uka en stund nå. Planen var egentlig å registrere antall skritt, men nå finner jeg ikke igjen skritttielleren. (Hvor mange t-er skal det egentlig være der?)

I dag har jeg også sjekket midjemålet, og det er gått litt ned. Så det kan hende jeg er på rett vei nå.

''Planen var egentlig å registrere antall skritt, men nå finner jeg ikke igjen skritttielleren. (Hvor mange t-er skal det egentlig være der?)''

*Humrer* Det er aldri tre like bokstaver etter hverandre på norsk, men du kan skrive skritt-teller eller skritteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suuuuuuuupert :) Selv ligger jeg der jeg ønsker og ligge i vekt nå - men har vært utrolig lite aktiv i det siste pga sykdom :( Savner det - men det får jeg ta igjen når jeg er i rute igjen :)

Kjedelig når en ikke får trent pga sykdom eller elendig vær. Godt når en kommer i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro å passe ei bukse som tidligere har vært for trang!!!!!!

Og du er flink som kommer deg ut på tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte det helt bort i går, men veide meg i morrest. 54,1 kg, ser ut til at jeg ligger stabilt på 54-54,4 for tiden og det er jo helt greit. :o) Glemte midjemålet da, men det ligger vel på det samme ettersom vekta er lik og jeg ikke har trent særlig mye i det siste.

Jeg er så fornøyd med de nye løpeskoene mine! Kjøpte dem her for noen uker siden, og har brukt dem to-tre ganger. Veldig godt grep under på skogsterrenng, god fjæring (heter det det?) og ingen gnagsår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fornøyd med de nye løpeskoene mine! Kjøpte dem her for noen uker siden, og har brukt dem to-tre ganger. Veldig godt grep under på skogsterrenng, god fjæring (heter det det?) og ingen gnagsår :-)

Hvilke sko er det? Jeg må vel ha et nytt par til våren om ikke før. Skjønt - det har blitt alt for lite løping nå! Skal ut på onsdag og håper jeg kommer meg ut 1-2-3 turer i løpet av helga også.

Jeg har innimellom litt problemer med å spa opp entusiasme nok til å komme meg bort på trimsykkelen, men joggingen er bare morsom! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke sko er det? Jeg må vel ha et nytt par til våren om ikke før. Skjønt - det har blitt alt for lite løping nå! Skal ut på onsdag og håper jeg kommer meg ut 1-2-3 turer i løpet av helga også.

Jeg har innimellom litt problemer med å spa opp entusiasme nok til å komme meg bort på trimsykkelen, men joggingen er bare morsom! :o)

Sånn er det med meg og. Trimsykkelen står og samler støv . De dagene jeg får jogget, er det bare moro!

Skoene heter Mizuno - Wawe Harrier. Hadde kostet 800-1000 kr tror jeg, men jeg betalte 500 tror jeg, på ei sportsmesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicketinick

Kjedelig når en ikke får trent pga sykdom eller elendig vær. Godt når en kommer i gang igjen!

Ja det ser jeg vrikelig frem til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

70

I dag prøvde jeg et par bukser som jeg hadde gjemt/glemt i et skap, og de passet!

Målet er 68, for jeg har aldri vært helt slank.

Så blir jeg litt motløs når jeg leser her om noen med samme høyde som veier LANGT mindre enn jeg noengang har veid som voksen. Nåja, vi er alle ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten løve

68,5 kg og står bom stille. Har begynt med totalforbud på sukker, og føler meg mer opplagt. Skal begynne med Fedon Lindberg livsstil etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...