Gjest storetjukken Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hei. Jeg trenger hjelp av dere. Jeg er 20 år. Jeg er 1,90 høy og veier 145 kg. Jeg har trent hele livet, opptil flere idretter, men grunnet stor appetit for søtsaker har jeg ikke greid å gå ned kilo. Jeg sluttet med brus pågrunn av faren for Diabetes og dette har hjulpet meg iforhold til blodsukkeret, men ikke på vekten. Jeg har lenge vurdert Gastric Bypass operasjon, men har tvilt pågrunn av farene og den alvorlig uopprettelige operasjonen. Så så jeg på tvnorge nå ikveld om Gastric banding og jeg lurte på om det kunne vært noe for meg. Slik jeg har forstått det er det ikke direkte bivirkinginger med denne. Hva mener dere at jeg burde gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei Så også den dokumentaren i går. Jeg har akkurat blitt søkt inn for en mulig fedmeoperasjon. Det vil da være snakk om Gastric Binding. I og med at det båndet kan strammes eller slakkes eller tas helt av igjen, så er den mer reverserbar enn bypass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg vet ikke så mye om slankeoperasjoner, så det uttaler jeg meg ikke om. Men jeg synes du bør prøve andre ting først, uansett må du jo gjøre noe med kostholdet etterpå, og det er alltid en viss risiko i forbindelse med narkose. Jeg vet ikke så mye om deg og hva du har prøvd før, men tatt i betraktning at du bare er 20 år ville jeg ikke trodd du har hatt tid til å prøve så mye i voksen alder. Er det lenge siden du kuttet ut brusen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei Så også den dokumentaren i går. Jeg har akkurat blitt søkt inn for en mulig fedmeoperasjon. Det vil da være snakk om Gastric Binding. I og med at det båndet kan strammes eller slakkes eller tas helt av igjen, så er den mer reverserbar enn bypass. Slankeoperasjon? Jeg som trodde du var høy og slank, maks str. 38. Jeg har ikke tatt feil av at du er klok og medfølende også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Slankeoperasjon? Jeg som trodde du var høy og slank, maks str. 38. Jeg har ikke tatt feil av at du er klok og medfølende også? Hehe, særdeles lite høy og slank Og det andre..tja, tror ikke jeg er veldig slem, kan være spydig, men ellers grei, tror jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.