Gå til innhold

Hva du hater å få til jul


adelie

Anbefalte innlegg

Men det er fryktelig tungt å riste, og å skifte sengtøy, synes du ikke?

Det er ikke like enkelt som med enkeltdyner, nei, men det er enklere for gubben som er lang - så da blir det hans oppgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • adelie

    29

  • Sofline

    21

  • mariaflyfly

    15

  • morsan

    14

Mest aktive i denne tråden

6 kokosboller er uproblematisk! Men jeg jobba sammen med ei jente engang som trøkte i seg 12 punsjeboller til lunsj - kun for å se hvor mange hun greide før hun blei kvalm. Det står det respekt av. Eller.... ;)

Å æsj! Punjseboller er heller ikke godt! :-(

Men kokosboller hadde jeg klart;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være det!

Men når jeg leser hva dere skriver, så må jeg si at 2 mozart-kuler er passe mye på en gang. Med de godte-dosene deres, så hadde nok jeg også syntes det ble for mye av mozartkuler også..:)

Takke meg til litt spekemat, da :)

''Med de godte-dosene deres, så hadde nok jeg også syntes det ble for mye av mozartkuler også..:)''

jeg leste den før jeg leste de andre innleggene om godtedosene, så nå først skjønner jeg hva du mener! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* Min kjære trødde i seg en halvkilo (!) smågodt for en tid siden. Han spydde 3 ganger etterpå...

En voksen mann som spiser godteri til han spyr??!! *sjokkerende* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Skipakken får du solgt på finn''

Faen, hviorfor har jeg ike tenkt på det før? :(

Men det er kanskje sånn at jeg bør ha et par ski, siden jeg har små unger? Og dessuten hytte på fjellet? Da er man kanskje programforplikta. :(

Ja, det bør du. Før eller senere kommer "vintergruppa" på skolen til å arrangere skitur, vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duh - jeg trør glatt nedpå en 6-pk med kokosboller, men etter 2 mozartkuler har jeg fått mer enn nok av søtt.

Finnes det voksne mennesker som klarer en 6-pk med kokosboller?!

Imponerende, på et vis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg får ikke så ofte slike gaver, jeg.

Parfymer foretrekker jeg å velge og kjøpe selv, mens bodylotions, dusjseper og lignende er velkomne gaver :-).

Enig med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid lurt på hvem som frivillig velger dobbeldyne :P

Både mannen min og jeg elsker iskalde soverom og tykke, gode dyner, som vi pakker godt omkring oss. Ergo best med en dyne hver. I tillegg sover jeg altfor lett til å ligge helt inntil noen når jeg sover - jeg våkner i så fall om han leer på seg.

''Har alltid lurt på hvem som frivillig velger dobbeldyne :P''

He he, har tenkt det samme selv, enda jeg ikke har erfaring fra området. Men søsteren min + mann har dobbeltdyne, og de er veldig fornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En voksen mann som spiser godteri til han spyr??!! *sjokkerende* ;-)

*Flirer* Det var lite medlidenhet å få fra min side kan du si, heller rå latter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

Finnes det voksne mennesker som klarer en 6-pk med kokosboller?!

Imponerende, på et vis...

Hadde vært drømmefrukosten det:-) Skjønner ikke problemet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Jeg elsker å få sengesett til jul, men ikke akkurat Ellos-sengesett kanskje ;-)

Før jul (antagelig for sent dette året;-)) foreslår jeg at du spør svigers hva de ønsker seg og i samme slengen "fletter" du inn at dere ønsker dere f.eks. ................. og at sengesett er det egentlig veldig hyggelig å få, men at dere nå har nok sengetøy for maaaaange år framover ;-)

''Før jul (antagelig for sent dette året;-)) foreslår jeg at du spør svigers hva de ønsker seg og i samme slengen "fletter" du inn at dere ønsker dere f.eks.''

Hvis jeg hadde gjort det, hadde jeg endt opp med det motsatte av det jeg ønsket meg .... Garantert!

Min svigermor ser det som sin oppgave å gi meg et overfyllt, nipsdekket hjem.,. :) Eller noe annet hun synes er fint.

Jeg har så grusom smak - etter hennes mening - at hun aldri ville finne på å kjøpe noe jeg ønsket meg. Så dypt vil hun ikke falle :) Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si jeg ble litt sjokkert nå. Har du ikke større problemer enn å gruble over hva du hater å få til jul? Dette kaller jeg å være _bortskjemt_ så til de grader. Har det fallt deg inn at noen faktisk har gått i butikker og brukt penger for å glede deg? Er det bare gaven i seg selv som teller for deg? Min mening er at det er tanken som teller. Håper du slipper å oppleve at du en gang sitter der på juleaften og ingen har tenkt på å kjøpe noe til deg.

Ble provosert ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det opp til meg, skulle du ikke få noe som helst, med den utakknemlige innstillingen din. Du høres ut som en bortskjemt 4-åring.

*signerer ja*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en venninne som var sikker på at hun kjente smaken min veldig godt, og som hvert år kjøpte en eller annen nipsgjenstand. Eneste funksjon var å stå til pynt, og det var helt feil i forhold til hva jeg liker.

Unnskyld meg, men jeg forstår ikke dette. Jeg husker ikke engang om jeg har fått noe jeg ikke var fornøyd med. Tenker ikke sånn, er glad noen bare husker på meg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Før jul (antagelig for sent dette året;-)) foreslår jeg at du spør svigers hva de ønsker seg og i samme slengen "fletter" du inn at dere ønsker dere f.eks.''

Hvis jeg hadde gjort det, hadde jeg endt opp med det motsatte av det jeg ønsket meg .... Garantert!

Min svigermor ser det som sin oppgave å gi meg et overfyllt, nipsdekket hjem.,. :) Eller noe annet hun synes er fint.

Jeg har så grusom smak - etter hennes mening - at hun aldri ville finne på å kjøpe noe jeg ønsket meg. Så dypt vil hun ikke falle :) Hehe....

Huff da, jeg skjønner at jeg er velsignet med en topp svigermor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Huff da, jeg skjønner at jeg er velsignet med en topp svigermor :)

Min er ikke så ille ellers, men når det gjelder gaver er hun HELT håpløs. Hun har litt vanskelig for å akseptere at andre kan like noe annet enn det hun gjør, kan du si.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke så ille ellers, men når det gjelder gaver er hun HELT håpløs. Hun har litt vanskelig for å akseptere at andre kan like noe annet enn det hun gjør, kan du si.. :)

Skjønner ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...