Gå til innhold

Hva du hater å få til jul


adelie

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å få sengesett til jul, men ikke akkurat Ellos-sengesett kanskje ;-)

Før jul (antagelig for sent dette året;-)) foreslår jeg at du spør svigers hva de ønsker seg og i samme slengen "fletter" du inn at dere ønsker dere f.eks. ................. og at sengesett er det egentlig veldig hyggelig å få, men at dere nå har nok sengetøy for maaaaange år framover ;-)

Jeg vet jo ikke enda om jeg kommer til å få sengesett i år da. ;) Kan hende hun overrasker og har fått tak i noe spennende, eventuelt dropper å kjøpe gave til oss (det er nemlig det jeg prøver å formidle, at vi helst ikke vil ha gaver i det hele tatt...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • adelie

    29

  • Sofline

    21

  • mariaflyfly

    15

  • morsan

    14

Mest aktive i denne tråden

Jeg elsket det en gang i livet ja, og kjøpte alt for mange. ;) Nå har jeg nok, på en måte. Og med tørketrommel blir det ikke til at jeg gidder å legge på forskjellige hver gang heller, det blir stort sett bare tredd på det samme etter det har vært vasket og tørket.

Aha, enda en grunn til snart å kjøpe tørketrommelen jeg har tenkt på i flere år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197403752' post='3747391]

*skratter godt* Hahaha! Dra til han med kolben neste gang du ser han ;o) Skipakken får du solgt på finn.

''Skipakken får du solgt på finn''

Faen, hviorfor har jeg ike tenkt på det før? :(

Men det er kanskje sånn at jeg bør ha et par ski, siden jeg har små unger? Og dessuten hytte på fjellet? Da er man kanskje programforplikta. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 kokosboller er uproblematisk! Men jeg jobba sammen med ei jente engang som trøkte i seg 12 punsjeboller til lunsj - kun for å se hvor mange hun greide før hun blei kvalm. Det står det respekt av. Eller.... ;)

*urk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duftserier, dvs. en pakke med parfyme og for eksempel en bodylotion. Da vil jeg mye heller ha en enkel parfymeflaske så jeg i hvert fall kan tro at vedkommende har brukt litt omtanke til å velge den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Duftserier, dvs. en pakke med parfyme og for eksempel en bodylotion. Da vil jeg mye heller ha en enkel parfymeflaske så jeg i hvert fall kan tro at vedkommende har brukt litt omtanke til å velge den ut.

Det var imidlertid OK å få det av svigerforeldrene mine første året jeg var sammen med samboeren. De kjente meg jo knapt, men ville gi noe allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sengetøy!

Tror jeg har 30 sett snart... Og svigermor kjøper på Ellos så jeg får ikke byttet heller.

Når man skal gi slike "hverdagsting", synes jeg man kan spandere noe eksklusivt folk nok ikke ville kjøpt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig begeistret for planten julestjerne. Den er grei nok i en juledekorasjon, men alene er den ikke noe særlig.

Jeg liker heller ikke julestjerner, og er skikkelig allergisk mot dem også. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duftserier, dvs. en pakke med parfyme og for eksempel en bodylotion. Da vil jeg mye heller ha en enkel parfymeflaske så jeg i hvert fall kan tro at vedkommende har brukt litt omtanke til å velge den ut.

Synes en slik 'serie' høres helt ok ut, jeg, i hvertfall skjønner jeg ikke at en parfymeflaske nødvendigvis skulle vise noe mer omtanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Skipakken får du solgt på finn''

Faen, hviorfor har jeg ike tenkt på det før? :(

Men det er kanskje sånn at jeg bør ha et par ski, siden jeg har små unger? Og dessuten hytte på fjellet? Da er man kanskje programforplikta. :(

Ja, egentlig bør du ha disse skiene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussige greier. Da jeg var barn, hadde nok de fleste en bamse, men bare 1. (Jeg hadde ingen)

Nå er det mange, særlig jenter, som har haugevis. Og ja, de samler støv. Kanskje man kan putte alle i vaskeposer og gi dem en runde i vaskemaskinen? Her hos meg gjorde vi det, og vedkommende kosedyr tålte det godt. Så bare litt pjusk ut med en gang etterpå, så ble han like fin igjen :)

Jeg var veldig opptatt av bamser som liten og hadde mange. De ble brukt også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197405017' post='3747446]

Ja, egentlig bør du ha disse skiene...

:(

Jaja, de står å i vedskjulet på hytta, og der står de godt. ;) Og kjæresten min syntes det var stas med det derre luftgeværet, så jeg lovet at vi skulle ta det med på hytta neste gang, slik at han kunne skyte på ølbokser. Pasifist, my arse... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes en slik 'serie' høres helt ok ut, jeg, i hvertfall skjønner jeg ikke at en parfymeflaske nødvendigvis skulle vise noe mer omtanke.

Jeg har badet fullt av bodylotion, skrubbekremer, ansiktskremer osv. som har fulgt med slike duftserier. Jeg får aldri brukt dem. Parfyme derimot får jeg brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh - jeg trør glatt nedpå en 6-pk med kokosboller, men etter 2 mozartkuler har jeg fått mer enn nok av søtt.

Så har du ikke smakt de hjemmelagde Mozartkulene til kjæresten min. De er nydelige og finnes ikke over-søte (de er laget av marsipan med 75% mandler og mørk sjokolade).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... 6 kokosboller???? Gud, det har selv ikke jeg prøvd... Men der fikk jeg jaggu en utfordring, gitt!

Skjønner ikke disse som blir kvalme av for mye godteri, det har aldri skjedd meg. Jeg kan trøkk nepp'å utrolige mengder godteri, særlig sjokolade, uten å merke noe annet enn at jeg blir mett.

Irriterende!

Samme her. Kaker og godteri går ned på høykant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har du ikke smakt de hjemmelagde Mozartkulene til kjæresten min. De er nydelige og finnes ikke over-søte (de er laget av marsipan med 75% mandler og mørk sjokolade).

Hjemmelaga Mozartkuler? Helligbrøde!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...utakknemligheten i advent og julen vil ingen ende ta!

Først er det julekortene, så adventskalendrene og nå hater man å få julepresanger også!! Man kan vel si det slik som at julens budskap for lenge siden er glemt, og vi tenker bare på oss selv...

Hva er galt med å gi folk det de ønsker seg i stedet for noe de ikke ønsker seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaga Mozartkuler? Helligbrøde!

;)

Absolutt! I fjor ble de ved en feiltagelse kjempestore og gikk under betegnelsen mozartbomber. De var nydelige. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som er kjøpt fordi mottakeren synes jeg "må ha det", uten å ta det minste hensyn til hva jeg liker, og som bare beviser at de ikke kjenner meg overhodet.

Les: gaver fra svigermor :)

Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...