Gå til innhold

Hva du hater å få til jul


adelie

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe jeg får igjen og igjen fordi jeg later som jeg blir glad, men jeg er ikke begeistret for å få nips som overhode ikke er i min smak... Husker med gru et par hvite proselenskatter med utstående lyseblå øyne jeg fikk en gang. *Grøss* De gikk i en søppelsekk ved en opprydding et par år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • adelie

    29

  • Sofline

    21

  • mariaflyfly

    15

  • morsan

    14

Mest aktive i denne tråden

Hm, det er ingenting jeg HATER å få, men det er jo ting som er mer og mindre kjærkomment.

Mozart-kuler, f.eks., det får vi veldig mye av. Ingen av oss liker det, så det vi ikke får spandert bort i jula blir kastet. Og det er litt leit, egentlig.

Og forresten: Hjemmelaget pynt av dorollkjerner - det sliter jeg litt med.

Jeg synes Mozart-kuler er nydelig. Vi kan bytte..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det er ingenting jeg HATER å få, men det er jo ting som er mer og mindre kjærkomment.

Mozart-kuler, f.eks., det får vi veldig mye av. Ingen av oss liker det, så det vi ikke får spandert bort i jula blir kastet. Og det er litt leit, egentlig.

Og forresten: Hjemmelaget pynt av dorollkjerner - det sliter jeg litt med.

''dorollkjerner''

= Dorullkjerner

Rull, altså, ikke roll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du får juleteen min og adelie få mozartkulene! ;-)

I år blir det tydeligvis ikke behov for å fylle opp julete-lageret i romjula! :-)

Mozart-kuler sendes gjerne - synd at noe som ser så godt ut skal være så lite tiltalende i smak... Og jeg er jo godtegris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år blir det tydeligvis ikke behov for å fylle opp julete-lageret i romjula! :-)

Mozart-kuler sendes gjerne - synd at noe som ser så godt ut skal være så lite tiltalende i smak... Og jeg er jo godtegris!

Kanskje du er allergisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er allergisk?

Sukk, hadde det enda vært så vel...

Nei jeg vet liksom ikke helt, jeg, det må være noe med kombinasjonen. Strengt tatt liker jeg jo alle ingrediensene. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, hadde det enda vært så vel...

Nei jeg vet liksom ikke helt, jeg, det må være noe med kombinasjonen. Strengt tatt liker jeg jo alle ingrediensene. Dessverre.

Jeg liker dem heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen sånne hate-ting, men fikk bursdagspresangen fra helvete til 30-års dagen min. Av eksen. Et luftgevær og en skipakke. Gud, jeg hater å gå på ski, og det visste han godt. Og et luftgevær... - ja, hva i huleste skal man med det?

Ikke rart han er en eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dem heller ikke.

Jeg regnet nesten med det, siden du ikke stilte deg i få-køen. :-)

Vet ikke helt hva det er, jeg, med disse flotte kulene. Gode er de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, hadde det enda vært så vel...

Nei jeg vet liksom ikke helt, jeg, det må være noe med kombinasjonen. Strengt tatt liker jeg jo alle ingrediensene. Dessverre.

Mozartkuler blir for søtt for både kjæresten og meg, og vi er skikkelige godtegriser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen sånne hate-ting, men fikk bursdagspresangen fra helvete til 30-års dagen min. Av eksen. Et luftgevær og en skipakke. Gud, jeg hater å gå på ski, og det visste han godt. Og et luftgevær... - ja, hva i huleste skal man med det?

Ikke rart han er en eks.

Å kjære vene, det var litt av en gave! Var det like før skilsmissen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mozartkuler blir for søtt for både kjæresten og meg, og vi er skikkelige godtegriser!

Pøh, "for søtt" eksisterer dessverre ikke i mitt vokabular.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig begeistret for planten julestjerne. Den er grei nok i en juledekorasjon, men alene er den ikke noe særlig.

*Noterer på handlelista* Må liksom ha et par stykker i hus skal det se ordentlig julete ut. :o) Takk for påminnelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet nesten med det, siden du ikke stilte deg i få-køen. :-)

Vet ikke helt hva det er, jeg, med disse flotte kulene. Gode er de ikke.

Du må gape og putte hele i munnen på en gang. Og så må du kjapt mose den, slik at det luftige preget blir borte. Derettter kan du nyte smaken - var det et mulig forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, "for søtt" eksisterer dessverre ikke i mitt vokabular.

Duh - jeg trør glatt nedpå en 6-pk med kokosboller, men etter 2 mozartkuler har jeg fått mer enn nok av søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe jeg får igjen og igjen fordi jeg later som jeg blir glad, men jeg er ikke begeistret for å få nips som overhode ikke er i min smak... Husker med gru et par hvite proselenskatter med utstående lyseblå øyne jeg fikk en gang. *Grøss* De gikk i en søppelsekk ved en opprydding et par år etter.

Sånne gaver pakkes bort med julepynten og kastes neste jul. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig begeistret for planten julestjerne. Den er grei nok i en juledekorasjon, men alene er den ikke noe særlig.

Jeg synes julestjerne er OK. Juleglede, derimot, er skikkelig upassende i fargen - rosa sammen med rødt (hvis man har juleting) er ikke lekkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...