Gå til innhold

Mobiltelefon til voksen i julegave?

Anbefalte innlegg

Beklager at jeg spør her på dette forum, men her får jeg alltid så gode svar. Gubben ønsker seg mobiltelefon til jul. Hvordan ville dere gjort det? Kjøper jeg bare telefonen, eller lønner det seg å kjøpe med abbonement? Gavekort kanskje?? Han ringer lite.... Jeg er så lite inni sånne ting så jeg blir veldig glad for tips

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293801-mobiltelefon-til-voksen-i-julegave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gurojenta

Alt i alt blir ofte telefonene med abb like dyre som telefonene uten bindingstid, så det er en vurdering hva man gjør. Både jeg og mannen kjøper av prinsipp telefoner uten binding, det er mye greiere å kunne velge helt selv hvilken leverandør man skal bruke. Dessuten er det som oftest middels eller dyre abb man må binde seg opp til også. Ringer man lite, betaler man mye i månedsavgift og nesten ingenting for bruk.

Men det er en vurdering, det hender jo det har OK telefoner med billige abb også. Gjelder å lese betingelsene godt før man bestemmer seg iallfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...