Gå til innhold

Maddie...


Bookworm

Anbefalte innlegg

Nja, jeg skjønner på en måte tankegangen din, men likevel er det langt å gå å håpe at et menneske er dødt. Selvfølgelig har hun sikkert hatt det grusomt i disse månedene, men jeg tror ikke f.eks. Natascha Kampush hadde ønsket at hun var død...

Enig, jeg synes det er voldsomt å håpe at noen er død, uansett hva vedkommende har vært gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, jeg synes det er voldsomt å håpe at noen er død, uansett hva vedkommende har vært gjennom.

Det er vel ingen som direkte håper at hun er død, men det er nok mange som håper at hun det siste året har unngått store lidelser, og som håper at hun ikke lider i dette øyeblikk. Og den eneste måten jeg dessverre kan se for meg at hun ikke lider på, er at hun er død...

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin måte å få mistanken bort fra foreldrene på, tenker jo mistenksomme meg..

Evt. lure fortvilte og desperate foreldre til å gi han masse penger ved å gi dem stor tro på at han skal finne barnet deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som skurrer når denne informasjonen kringkastes for hele verden... Da vil jo eventuelle kidnappere klare å skjule seg et annet sted. Synes dette er merkelig....

Ja, virker svært lite troverdig.

Da Ola Thuna fant ut hva som hadde skjedd med den norske jenta (Anne-Kristin?) som forsvant på Fuerteventura for mange år siden, hørte vi ikke ett kvekk før saken var løst - ikke at han jobbet med saken engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Jeg har just lest det og fikk frysninger! For noen få dager siden fikk jeg det for meg, midt i en samtale med mannen min, jeg sa at det er noe med madde, jeg tror hun kommer hjem før jul. Jeg måtte melde han på jobb nå, og han hadde sett det og husket mine ord. Jøss hehe Ja la oss håpe at hun virkelig kommer hjem til jul, jeg tror det blir tre dager før jul, så får vi se da......

Kan du foele eller "se" ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du foele eller "se" ting?

En sjelden gang, men det vet jeg jo ikke før det skjer liksom :) Er nok mest for morro at jeg skrev dette. Rart var det i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Angela25

En sjelden gang, men det vet jeg jo ikke før det skjer liksom :) Er nok mest for morro at jeg skrev dette. Rart var det i allefall!

Ja:-) Jeg var borti noe merkelig her ogsaa. Sa til mannen min her at vi maa ordne oss med boforsikring, for det har vi ennaa ikke ordnet med! Sa ogsaa at det kan jo komme et innbrudd, og da har faar vi ingenting igjen...

Dette sa jeg samme dagen som det var innbrudd her, men ikke i vaar leilighet, men i 3 naboleiligheter!! Dette skjedde for et par dager siden....Haaper de ikke kommer igjen...

Dette var kanskje et sammentreff, men har opplevd aa kjenne paa ting som skjer.Interessant!

Haaper du faar rett i din folelse om at Maddie kommer hjem til jul:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:-) Jeg var borti noe merkelig her ogsaa. Sa til mannen min her at vi maa ordne oss med boforsikring, for det har vi ennaa ikke ordnet med! Sa ogsaa at det kan jo komme et innbrudd, og da har faar vi ingenting igjen...

Dette sa jeg samme dagen som det var innbrudd her, men ikke i vaar leilighet, men i 3 naboleiligheter!! Dette skjedde for et par dager siden....Haaper de ikke kommer igjen...

Dette var kanskje et sammentreff, men har opplevd aa kjenne paa ting som skjer.Interessant!

Haaper du faar rett i din folelse om at Maddie kommer hjem til jul:-)

Jøss, du har riktig sanset at noe skulle skje da. Min sønn sa i sist uke _jeg blir aldri syk jeg, og dagen etter var han syk! Jeg sier han må huske å banke i bordet når han sier slikt hehe

Ja det med maddie håper jeg er sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her å hører julemusikk..og akkurat når jeg leste tråden, begynte sangen "Please come home for christmas" med Eagle.. heh..

Jeg hadde tro på Metodo3 en stund..men har mistet tiltro til de nå.. de har hatt flere løfter..og begynner bare å virke mer og mer useriøs ut nå.

Men håper så at de finner henne snart... kanskje de nøler, da de får over en halv million i mnd for å lete etter henne..(!).

Denne saken har plaget meg så lenge.. jenta er like gammel som min datter, og datteren min er vel en mørk utgave av henne..er så utrolig like. Og det gjør at jeg kanskje tar denne saken enda mer personlig.

Jeg kan heller ikke slutte å irritere meg over det helvetes politiet der nede som har gjort alt feil fra dag en.

mye som skurrer..og vet at det er lett, og vanlig å bestikke de..

Vi får iallefall bare håpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Jøss, du har riktig sanset at noe skulle skje da. Min sønn sa i sist uke _jeg blir aldri syk jeg, og dagen etter var han syk! Jeg sier han må huske å banke i bordet når han sier slikt hehe

Ja det med maddie håper jeg er sant!

Vet du, jeg har erfart flere ganger at hvis jeg selv, eller andre sier: Jeg har _aldri_ .......Saa skjer det faktisk! Det er saa merkelig... Husker en eks av meg skulle soke paa jobb, han sa at han _aldri_ hadde behovd aa levere inn cv, eller komme til jobbintervju, sikkert fordi han hadde kjent de han skulle jobbe for.

Den dagen han sa det til meg, svarte jeg : Ikke si _aldri_, for da kan det godt vaere at du faktisk maa gaa paa et intervju denne gangen. Og jo da, det maatte han... Merkelige greier...Og han kjente denne mannen ogsaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg har erfart flere ganger at hvis jeg selv, eller andre sier: Jeg har _aldri_ .......Saa skjer det faktisk! Det er saa merkelig... Husker en eks av meg skulle soke paa jobb, han sa at han _aldri_ hadde behovd aa levere inn cv, eller komme til jobbintervju, sikkert fordi han hadde kjent de han skulle jobbe for.

Den dagen han sa det til meg, svarte jeg : Ikke si _aldri_, for da kan det godt vaere at du faktisk maa gaa paa et intervju denne gangen. Og jo da, det maatte han... Merkelige greier...Og han kjente denne mannen ogsaa...

Ja du skal se at det er det vi må si. Jeg har aldri hatt syv rette i lotto! ;) Det er rart ja, pussig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, du har riktig sanset at noe skulle skje da. Min sønn sa i sist uke _jeg blir aldri syk jeg, og dagen etter var han syk! Jeg sier han må huske å banke i bordet når han sier slikt hehe

Ja det med maddie håper jeg er sant!

"Min sønn sa i sist uke _jeg blir aldri syk jeg, og dagen etter var han syk!"

Sånn opplever jeg hele tida, og har gjort det lenge. En periode skrev jeg opp masse tilfeller, og ble litt fiksert.. :-) Men har egentlig slått meg til ro med at det skyldes at man bare husker de tingene som slår til - for hva med alle de andre tusen tankene man har i løpet av en dag som aldri blir "oppfylt" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Min sønn sa i sist uke _jeg blir aldri syk jeg, og dagen etter var han syk!"

Sånn opplever jeg hele tida, og har gjort det lenge. En periode skrev jeg opp masse tilfeller, og ble litt fiksert.. :-) Men har egentlig slått meg til ro med at det skyldes at man bare husker de tingene som slår til - for hva med alle de andre tusen tankene man har i løpet av en dag som aldri blir "oppfylt" ;-)

''Men har egentlig slått meg til ro med at det skyldes at man bare husker de tingene som slår til -''

Du har nok et poeng der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...