Gå til innhold

Maddie...


Bookworm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har just lest det og fikk frysninger! For noen få dager siden fikk jeg det for meg, midt i en samtale med mannen min, jeg sa at det er noe med madde, jeg tror hun kommer hjem før jul. Jeg måtte melde han på jobb nå, og han hadde sett det og husket mine ord. Jøss hehe Ja la oss håpe at hun virkelig kommer hjem til jul, jeg tror det blir tre dager før jul, så får vi se da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håp, tro og spådommer hjelper lite.

Det virker uproft å kringkaste for all verden, inkludert de eventuelle bortførerne, at det er like før man går til aksjon

synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håp, tro og spådommer hjelper lite.

Det virker uproft å kringkaste for all verden, inkludert de eventuelle bortførerne, at det er like før man går til aksjon

synes

enig med laban!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som skurrer når denne informasjonen kringkastes for hele verden... Da vil jo eventuelle kidnappere klare å skjule seg et annet sted. Synes dette er merkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som skurrer når denne informasjonen kringkastes for hele verden... Da vil jo eventuelle kidnappere klare å skjule seg et annet sted. Synes dette er merkelig....

For ikke å snakke om hva de kan tenkes å gjøre med offeret dersom de føler seg presset og vil flykte raskt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håp, tro og spådommer hjelper lite.

Det virker uproft å kringkaste for all verden, inkludert de eventuelle bortførerne, at det er like før man går til aksjon

synes

Ja det er en noe merkelig måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som skurrer når denne informasjonen kringkastes for hele verden... Da vil jo eventuelle kidnappere klare å skjule seg et annet sted. Synes dette er merkelig....

Tenker at de vet hva de gjør. Tipper at etterforskerne ikke aner hvor hun er - eller har flere mulige steder - og vil framprovosere aktivitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håp, tro og spådommer hjelper lite.

Det virker uproft å kringkaste for all verden, inkludert de eventuelle bortførerne, at det er like før man går til aksjon

synes

Nettopp det tenkte jeg på også, altså hvor lurt det er å kringkaste dette for alle og enhver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

Nettopp det tenkte jeg på også, altså hvor lurt det er å kringkaste dette for alle og enhver...

Fin måte å få mistanken bort fra foreldrene på, tenker jo mistenksomme meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin måte å få mistanken bort fra foreldrene på, tenker jo mistenksomme meg..

Ja ikke sant - det er jo den innleide privatetterforskeren som uttaler dette, og han er vel sannsynligvis leid inn av foreldrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

En ting er at jeg ikke har noe tiltro til det privatdetektiven sier - en annen ting er; dersom hun er i live - og har vært hos en pedofili-ring det siste halve året, hvordan vil livet hennes bli etter det?

Sånn sett hadde det kanskje vært like greit om de ikke fant henne i live, da vet vi hvertfall at hun ikke har lidd seg ihjel det siste halve året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at jeg ikke har noe tiltro til det privatdetektiven sier - en annen ting er; dersom hun er i live - og har vært hos en pedofili-ring det siste halve året, hvordan vil livet hennes bli etter det?

Sånn sett hadde det kanskje vært like greit om de ikke fant henne i live, da vet vi hvertfall at hun ikke har lidd seg ihjel det siste halve året...

Nja, jeg skjønner på en måte tankegangen din, men likevel er det langt å gå å håpe at et menneske er dødt. Selvfølgelig har hun sikkert hatt det grusomt i disse månedene, men jeg tror ikke f.eks. Natascha Kampush hadde ønsket at hun var død...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så tror eg ho er død, og har vært det lenge.

Hele verden har leita etter ho uten resultater.

Når det gjelder privatetterforskeren så virker han både useriøs og tvilsom, bare les ka han sier angående misstankene mot foreldrene.

''- Du trenger bare å tilbringe fem minutter med dem, før du forstår at de ikke har noe å gjøre med saken.''

Det høres jo veldig seriøst ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håp, tro og spådommer hjelper lite.

Det virker uproft å kringkaste for all verden, inkludert de eventuelle bortførerne, at det er like før man går til aksjon

synes

Enig - helt rart at de gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de vet hva de gjør. Tipper at etterforskerne ikke aner hvor hun er - eller har flere mulige steder - og vil framprovosere aktivitet...

Det er godt mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille jenta...

Håper det er noe i det de sier,at hun kommer hjem..

Bare de ikke skaper panikk hos evt kidnapper,så dreper de henne nå,om hun skulle være i live...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Nja, jeg skjønner på en måte tankegangen din, men likevel er det langt å gå å håpe at et menneske er dødt. Selvfølgelig har hun sikkert hatt det grusomt i disse månedene, men jeg tror ikke f.eks. Natascha Kampush hadde ønsket at hun var død...

Hun var vel heller ikke kidnappet av en pedofili-ring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...