Gå til innhold

Gave til 7/8-årig jente igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg har ingen som er 7-8 år akkurat nå, så jeg husker litt dårlig hva jeg kjøpte til dem. Jeg tror de muligens fikk gameboy og spill. Datteren min ønsket seg ofte diverse batteridrevne katter siden hun er allergisk mot skikkelige katter. Nå i år ønsker hun seg en dansematte som kan kobles til tv'n. Hun får i tillegg endel andre ting.

Barna mine lager ønskelister, så får de noe fra den og noen overraskelser.

Mine får i år som følger: en ny pysj, en lue, et NIntendo DS-spill, en bok og et puslespill (altså de får dette hver seg). Blir vel rundt en tusenlapp på hver. Pluss gavekalender (jeg slapp i år unna med 13 pakker til hvert barn ettersom jeg deler med stemora), pakken den 24. er en velfylte julestrømpe og det går jo noen kroner i kalender og julestrømpe også.

Jeg har ei jente som nettopp fylte 8 og ei som blir 7 i februar.

I år til jul får de snowracere av oss foreldre.

Fra bestemor og bestefar får minste en My Little Pony som er baby og ligger på leketeppe. (Storesøster fikk en slik til bursdagen sin.)

Eldste får Nintendo DS spill - High School Musical.

Til 200,- ville jeg kjøpt en DVD. High School Musical er veldig populært her i huset. Ellers Barbie-filmene og de aller fleste Disney-filmene. Annie er også populært.

Klær blir de alltid glade for - gjerne rosa og veldig gjerne Hello Kitty :)

Jeg har ei jente som nettopp fylte 8 og ei som blir 7 i februar.

I år til jul får de snowracere av oss foreldre.

Fra bestemor og bestefar får minste en My Little Pony som er baby og ligger på leketeppe. (Storesøster fikk en slik til bursdagen sin.)

Eldste får Nintendo DS spill - High School Musical.

Til 200,- ville jeg kjøpt en DVD. High School Musical er veldig populært her i huset. Ellers Barbie-filmene og de aller fleste Disney-filmene. Annie er også populært.

Klær blir de alltid glade for - gjerne rosa og veldig gjerne Hello Kitty :)

Den My Little Pony er vel den med leketeppe som også er en sekk/bæresele? Har kjøpt den til 2½-åringen. Hun ble helt vill da hun så den demonstrert hos Edwis :)

Annonse

11 åringen får et enkelt digitalkamera, 5 åringen får slalåmutstyr og 8 åringen er vi ikke helt sikre på, trolig blir det Star Wars lego. I tillegg får de hver sin pakke med klær og en pakke til. 8 årngen burde hatt seg skidress, så det blir kanskje hovedgaven

Vi kjøper gaver som koster litt, som oftest sporstutstyr. Leker kjøper vi ikke fra oss foreldre, men lar heller søsknene kjøpe til hverandre. Men de får noe de ønsker seg og noe de trenger.

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197740479' post='3751642]

Den My Little Pony er vel den med leketeppe som også er en sekk/bæresele? Har kjøpt den til 2½-åringen. Hun ble helt vill da hun så den demonstrert hos Edwis :)

Jepp, det er den jeg mener. Kjempepop her i huset også :)

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197822274' post='3752338]

Vi har så mye Duplo i huset etter gutta, så jeg vet ikke helt...

Pøh - blir aldri for mye lego eller duplo! :o) Og denne har ikke gutta hatt:

http://shop.lego.com/product/?p=4966&LangId=2057&ShipTo=US

Ok, den koster nok litt mer enn 300,-, men det finnes da sikkert mindre sett som ikke er så dyre?

Pøh - blir aldri for mye lego eller duplo! :o) Og denne har ikke gutta hatt:

http://shop.lego.com/product/?p=4966&LangId=2057&ShipTo=US

Ok, den koster nok litt mer enn 300,-, men det finnes da sikkert mindre sett som ikke er så dyre?

Hehe, det har du rett i, gutta har _aldri_ hatt dette! ;o)

Kom med flere forslag!

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197822953' post='3752349]

Hehe, det har du rett i, gutta har _aldri_ hatt dette! ;o)

Kom med flere forslag!

Snuppa her er veldig glad i sine Care Bears og hun får visst en fra pappan til jul, en som lyser i mørket. :o) Hun har opptil flere fra før, som ikke lyser da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...