Gjest noe å bekymre seg for detta ? Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Var innlagt en periode pga amfetaminmisbruk og jeg var virkelighetsfjern men husker disse skyggene jeg så i øyekroken hele tiden rundt i den perioden før og etter jeg var helt borte, de har kommet tilbake. Hørte mange andre også nevnte slike ting... Jeg vet ikke hva det vil si, er det noe å si? Jeg er ikke direkte redd eller noe, men det er ubehagelig å hele tiden føle at noen er i huset f.eks og springer forbi i øyekroken min som en skygge Føler meg overvåket innimellom. Er ikke deprimert eller noe slik bare litt paranoid og sliter med å stole på noen. Vet ikke om det noen fare dette. Det har ingenting med misbruk å gjøre, har bare brukt én gang i 2007 og det var i våres. Bruker ingen medisiner nå, brukte AD og AP før men psykiater trappet ned og jeg har hatt det greit utenm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294443-hva-er-disse-skyggene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.