Gå til innhold

Hva er disse skyggene?

Gjest noe å bekymre seg for detta ?

Anbefalte innlegg

Gjest noe å bekymre seg for detta ?

Var innlagt en periode pga amfetaminmisbruk og jeg var virkelighetsfjern men husker disse skyggene jeg så i øyekroken hele tiden rundt i den perioden før og etter jeg var helt borte, de har kommet tilbake. Hørte mange andre også nevnte slike ting... Jeg vet ikke hva det vil si, er det noe å si? Jeg er ikke direkte redd eller noe, men det er ubehagelig å hele tiden føle at noen er i huset f.eks og springer forbi i øyekroken min som en skygge ;) Føler meg overvåket innimellom. Er ikke deprimert eller noe slik bare litt paranoid og sliter med å stole på noen. Vet ikke om det noen fare dette. Det har ingenting med misbruk å gjøre, har bare brukt én gang i 2007 og det var i våres.

Bruker ingen medisiner nå, brukte AD og AP før men psykiater trappet ned og jeg har hatt det greit utenm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294443-hva-er-disse-skyggene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...