Gjest Ikke kokk Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det går vel greit å lage riskrem av Fjordland risengrynsgrøt? Jeg brenner nesten uten unntak risgrøten, så jeg tenkte å bruke Fjordland for å være sikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kok groeten paa svak varme, og bruk H-melk! Da minsker sjansen for at det brenner seg fast i kjelen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det blir knallgodt! Risgrøten fra Fjordland er kjempegod og gjør seg utmerket i riskrem. ) Har gjort det flere ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Klart det! Fjordland er topp, og risgrøten deres er intet unntak. (Ta det fra en som "lagde" Fjordland risgrøt til nissefesten i barnehagen. De andre bidragene var hjemmelaget så jeg, men ingen klaget på Fjordlandgrøten min - og ikke sa jeg noe heller ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noldine Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tips - om en sent for i år er å koke opp grøten og sette i ovnen på 150 grader. Da brenner den seg ikke og du kan gjøre andre ting i mens. Men husk at kjelen må tåle ovnsvarme - altså ingen plasthåndtak! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.