Gå til innhold

datter med DAMP..

Anbefalte innlegg

Hei jeg er mor til tre ...to guttr og en jente hun er nå elleve.Min sønn på 8 og meg selv er medisinert og diagnostisert ADHD min minste sønn har vist noen små tendenser til adhd men han er lett å hente inn igjen..jeg har en ganske forutsigbar hverdag der alle ting er snakket om på forhånd som feks det å handle.Min datter på 11 blir stadig klaget på av skolen om at hun sinker de andre når de er på skogs tur,de sier selv hun virker usikker i ulent terrreng.Hun klarer kun å konsentrere seg tid av gangen når det er noe fysisk...som gym ...hun elsker å løpe..og når det er matlaging der hun kan gjøre litt forskjellig.Hun skriver enda tall i matte feil vei og har store problemer der..jeg hadde det selv og har det enda..de mener hun ikke er aktiv nok i friminuttene og liker for godt det å være alene...selv sier hun at hun liker det for da slipper hun å gjøre det de andre gjør...hun liker best oppmerksomhet alene og gir best respons da.Blir fort sur hvist hun ikke får d et sånn som hun kan eller vet best og tar ALT veldig personlig og er blitt mobbet på skolen fordi de andre sier de er smartere enn henne enda hun er ett år eldre enn de....hun går i 5 kl. fordi hun var sen med talen...det er jo og et symptom,men det virker som om skolen ignorerer at hun har en bror og mor med adhd...det er flere ting jeg reagerer på med henne der jeg mener hun har DAMP...hva mener du...ppt er inne i bildet men ...ja de hører mest på det som er som et problembarn og glemmer arv...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294727-datter-med-damp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...