Gjest kanskje ny jobb Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 jeg er nå i fast jobb men har tenk og søke noen nye jobber.. Har attester fra de andre jobbene jeg har vært ansatt,men lurer da på om det er vanlig og be om noe bevis fra den jobben jeg er i nå.Eller skal jeg bare skrive i cv att jeg er ansatt i den bedriften. Ikke så ofte jeg bytter jobb og husket ikke fra forrige gang... 0 Siter
willow Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 be heller om å få oppføre dem som referanse. attest er ikke vanlig å få før man faktisk slutter/er garantert ny jobb. 0 Siter
adelie Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Det vanligste er at du er sparsom med info om din nåværedne arbeidsplass. Vanligvis holder man det hemmelig, til man vet om det blir noe annet, hvis ikk ekan jo det gå ut over jobben du allikevel kanskje skal fortsette i. Så du skriver bare type jobb / type firma. Så kan de få referanser dersom det er nesten sikkert at du får den andre jobben. "referanser: oppgis på forespørsel" eller flere ref.. oppgis.. osv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.