Gå til innhold

Noen som vet kor gammal Kåre Willock er?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Han er i hvert fall født 3. oktober 1928... :)

Takk! :-)

Nu går alt så meget bedre...

Skrevet

Takk! :-)

Nu går alt så meget bedre...

Høres mao ut som om det var du som hadde rett...?! ;)

Skrevet

Høres mao ut som om det var du som hadde rett...?! ;)

Neida, det var sønnen min som fikk rett og søstra mi som tok feil.

Men eg fikk rett i at på DOL så vet de(re) alt mulig! :-)

Skrevet

Neida, det var sønnen min som fikk rett og søstra mi som tok feil.

Men eg fikk rett i at på DOL så vet de(re) alt mulig! :-)

Hehe... Merkelig nok så får en svar på så og si alt mulig her inne, ja... Kjekt i grunnen... :)

Annonse

Skrevet

Hehe... Merkelig nok så får en svar på så og si alt mulig her inne, ja... Kjekt i grunnen... :)

Tjaa..Ikkje alt, eg tror ikkje det er noen som kan svare på kor eg har lagt brillene mine fks. ? :)

Skrevet

Tjaa..Ikkje alt, eg tror ikkje det er noen som kan svare på kor eg har lagt brillene mine fks. ? :)

Nja, det er kanskje litt verre...Men et godt forslag er såklart; på hodet ditt...?!

Skrevet

Jeg synes det er kult at han er en eldre herreman med tyngde, som vi ønsker å høre på. Ikke alle eldre som opplever det.

Skrevet

Jeg synes det er kult at han er en eldre herreman med tyngde, som vi ønsker å høre på. Ikke alle eldre som opplever det.

Enig med deg!

Jeg kunne _aldri_ ha drømt om at jeg skulle lytte til Willoch. I sine politikerdager syntes jeg at han var en irriterende og arrogant fjott...

Nå er han plutselig blitt den gamle, kloke mannen....

Skrevet

Han skriver navnet sitt med C H: Willoch.

Det visste eg ikkje.

Eg trodde han skreiv navnet sitt slik eg: Kåre Willoch

og ikkje slik du skreiv: C H: Willoch.

:-)

Skrevet

Enig med deg!

Jeg kunne _aldri_ ha drømt om at jeg skulle lytte til Willoch. I sine politikerdager syntes jeg at han var en irriterende og arrogant fjott...

Nå er han plutselig blitt den gamle, kloke mannen....

''Nå er han plutselig blitt den gamle, kloke mannen....''

Han har alltid vært klok, nå er han gammal og klok.

Annonse

Skrevet

Han er en av de beste (klokeste) politikerne vi har hatt, det syntes ihvertfall eg og så satte eg stor pris på Hanna Kvanmo.

Skrevet

''Nå er han plutselig blitt den gamle, kloke mannen....''

Han har alltid vært klok, nå er han gammal og klok.

"Klok" var ikke det første jeg tenkte på da han drev og kranglet med Gro...

Skrevet

"Klok" var ikke det første jeg tenkte på da han drev og kranglet med Gro...

Skjønner kor du vil, og er forsåvidt enig.

Han burde ikkje latt seg rive med følelsesmessig, det tapte han mye på, den gang.

Men ho var verre ho du nevnte navnet på...

Skrevet

Skjønner kor du vil, og er forsåvidt enig.

Han burde ikkje latt seg rive med følelsesmessig, det tapte han mye på, den gang.

Men ho var verre ho du nevnte navnet på...

Der er jeg sterkt uenig. Jeg ser på Gro som den klokeste av de to. Og Hanna Kvanmo var jo knall den tiden, og Berge Furre...

Skrevet

Der er jeg sterkt uenig. Jeg ser på Gro som den klokeste av de to. Og Hanna Kvanmo var jo knall den tiden, og Berge Furre...

''Der er jeg sterkt uenig. Jeg ser på Gro som den klokeste av de to.''

Det er bra at vi kan være uenige.:-)

Eg for min del mener Gro kunne blitt en svært _farlig_ leder om ho hadde fått nok makt, men det fikk ho heldigvis aldri...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...