Gå til innhold

Middel mot slim i brystet?


Gjest EvyM

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et godt naturmiddel mot sim i brystet? Jeg har ofte tette bihuler og da bruker jeg Fenumax som virker "fenomenalt" syns jeg.

Er det noe tilsvarende som virker mot slim i brystet? Vet jo ikke bakgrunnen for at jeg hele tiden får slim i brystet da. Men iom at jeg er allergisk så er det kanskje astma? Har hatt astmaanfall 2 ganger i mitt liv, den ene pga høy som jeg er sterkt allergisk mot og den andre pga røyk. (Har aldri røykt selv altså). Fikk for mange år siden en innhalator - men har aldri vært utredet.

Hvorfor virker Fenumax så godt mot tette bihuler forresten? Tro om det virker like godt mot tette lunger? Jeg har ihvertfall tatt to nå og håper det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...