Gå til innhold

Festlig nyttårs-sms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått en hylende morsom nyttårsmelding jeg kan spre til det ganske land?

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hehe, tror du bare skal gi opp. Nettet har vært nede hos meg i mange timer allerede. Og jeg har en "ordentlig" melding jeg skulle ha sendt...

Skrevet

Hehe, tror du bare skal gi opp. Nettet har vært nede hos meg i mange timer allerede. Og jeg har en "ordentlig" melding jeg skulle ha sendt...

Jeg har sendt en del "vanlige" nyttårsmeldinger i løpet av de siste timene. Men da har jeg kanskje vært heldig?

Godt Nytt År - med eller uten meldinger!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg har sendt en del "vanlige" nyttårsmeldinger i løpet av de siste timene. Men da har jeg kanskje vært heldig?

Godt Nytt År - med eller uten meldinger!

Du har sansynligvis annen nettleverandør. :-) Men dette er noe som skjer hver eneste nyttårsaften. I fjor fikk jeg mange meldinger utpå dagen første nyttårsdag.

Uasett; Godt nytt år! :-)

trollemor;o)
Skrevet

Blir irritert hver gang det kommer en slik "festlig" nyttårsmelding. Registrerer hvem den er fra, også driter jeg i den.

Skrevet

Blir irritert hver gang det kommer en slik "festlig" nyttårsmelding. Registrerer hvem den er fra, også driter jeg i den.

Smaken er som baken, må jeg si siden du snakker om å drite i det...

Morsomme meldinger er hundre ganger bedre enn et gudsjammerlig kjedelig "Godt Nytt År". Syns jeg. Har ikke tenkt å plage deg med "festlige" meldinger, hehehe.

Godt Nytt År!

Annonse

trollemor;o)
Skrevet

Smaken er som baken, må jeg si siden du snakker om å drite i det...

Morsomme meldinger er hundre ganger bedre enn et gudsjammerlig kjedelig "Godt Nytt År". Syns jeg. Har ikke tenkt å plage deg med "festlige" meldinger, hehehe.

Godt Nytt År!

Jeg sier godt nytt år til folk når jeg treffer de, og har jeg noen jeg virkelig ønsker å ønskegodt nytt år så sender jeg en melding. En ordentlig melding;o)

Jeg var hekta på disse "festlige" meldingene foren god del år siden, nå syns jeg de er kjedelige.

Godt nytt år til deg:o)

Gjest best wishes
Skrevet

jeg fikk en som var litt morsom da.

"Det kom to og spurte etter deg i dag. jeg fortalte hvor du bor. Håper de kommer og blir hos deg for godt. De heter Lykke og Glede. Takk for det gamle og ha et riktig godt nytt år:)!

Frem til jeg leste " de heter Lykke og Glede" så var jeg ganske skeptisk....

Skrevet

jeg fikk en som var litt morsom da.

"Det kom to og spurte etter deg i dag. jeg fortalte hvor du bor. Håper de kommer og blir hos deg for godt. De heter Lykke og Glede. Takk for det gamle og ha et riktig godt nytt år:)!

Frem til jeg leste " de heter Lykke og Glede" så var jeg ganske skeptisk....

Den var jo søt, da! Sparer den til neste år:)

Gode ønsker til best wishes!

Skrevet

Jeg sier godt nytt år til folk når jeg treffer de, og har jeg noen jeg virkelig ønsker å ønskegodt nytt år så sender jeg en melding. En ordentlig melding;o)

Jeg var hekta på disse "festlige" meldingene foren god del år siden, nå syns jeg de er kjedelige.

Godt nytt år til deg:o)

Jeg syns vanlige meldinger ved nyttårsskiftet ofte er fulle av klisjeer. Det er vanskelig å få til noe som virker ekte og personlig.

Men så liker ikke jeg nyttårsaften heller, da. Føler vel egentlig et stort behov for å muntres opp litt.

Skrevet

Samme her. Har ikke folk noe nyttig å si, kan de la det være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...