Flyberta Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Noen som har fått en hylende morsom nyttårsmelding jeg kan spre til det ganske land? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hehe, tror du bare skal gi opp. Nettet har vært nede hos meg i mange timer allerede. Og jeg har en "ordentlig" melding jeg skulle ha sendt... 0 Siter
Flyberta Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Hehe, tror du bare skal gi opp. Nettet har vært nede hos meg i mange timer allerede. Og jeg har en "ordentlig" melding jeg skulle ha sendt... Jeg har sendt en del "vanlige" nyttårsmeldinger i løpet av de siste timene. Men da har jeg kanskje vært heldig? Godt Nytt År - med eller uten meldinger! 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har sendt en del "vanlige" nyttårsmeldinger i løpet av de siste timene. Men da har jeg kanskje vært heldig? Godt Nytt År - med eller uten meldinger! Du har sansynligvis annen nettleverandør. :-) Men dette er noe som skjer hver eneste nyttårsaften. I fjor fikk jeg mange meldinger utpå dagen første nyttårsdag. Uasett; Godt nytt år! :-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Blir irritert hver gang det kommer en slik "festlig" nyttårsmelding. Registrerer hvem den er fra, også driter jeg i den. 0 Siter
Flyberta Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Blir irritert hver gang det kommer en slik "festlig" nyttårsmelding. Registrerer hvem den er fra, også driter jeg i den. Smaken er som baken, må jeg si siden du snakker om å drite i det... Morsomme meldinger er hundre ganger bedre enn et gudsjammerlig kjedelig "Godt Nytt År". Syns jeg. Har ikke tenkt å plage deg med "festlige" meldinger, hehehe. Godt Nytt År! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Smaken er som baken, må jeg si siden du snakker om å drite i det... Morsomme meldinger er hundre ganger bedre enn et gudsjammerlig kjedelig "Godt Nytt År". Syns jeg. Har ikke tenkt å plage deg med "festlige" meldinger, hehehe. Godt Nytt År! Jeg sier godt nytt år til folk når jeg treffer de, og har jeg noen jeg virkelig ønsker å ønskegodt nytt år så sender jeg en melding. En ordentlig melding;o) Jeg var hekta på disse "festlige" meldingene foren god del år siden, nå syns jeg de er kjedelige. Godt nytt år til deg:o) 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 jeg fikk en som var litt morsom da. "Det kom to og spurte etter deg i dag. jeg fortalte hvor du bor. Håper de kommer og blir hos deg for godt. De heter Lykke og Glede. Takk for det gamle og ha et riktig godt nytt år:)! Frem til jeg leste " de heter Lykke og Glede" så var jeg ganske skeptisk.... 0 Siter
Flyberta Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 jeg fikk en som var litt morsom da. "Det kom to og spurte etter deg i dag. jeg fortalte hvor du bor. Håper de kommer og blir hos deg for godt. De heter Lykke og Glede. Takk for det gamle og ha et riktig godt nytt år:)! Frem til jeg leste " de heter Lykke og Glede" så var jeg ganske skeptisk.... Den var jo søt, da! Sparer den til neste år:) Gode ønsker til best wishes! 0 Siter
Flyberta Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Jeg sier godt nytt år til folk når jeg treffer de, og har jeg noen jeg virkelig ønsker å ønskegodt nytt år så sender jeg en melding. En ordentlig melding;o) Jeg var hekta på disse "festlige" meldingene foren god del år siden, nå syns jeg de er kjedelige. Godt nytt år til deg:o) Jeg syns vanlige meldinger ved nyttårsskiftet ofte er fulle av klisjeer. Det er vanskelig å få til noe som virker ekte og personlig. Men så liker ikke jeg nyttårsaften heller, da. Føler vel egentlig et stort behov for å muntres opp litt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Blir irritert hver gang det kommer en slik "festlig" nyttårsmelding. Registrerer hvem den er fra, også driter jeg i den. Samme her. Har ikke folk noe nyttig å si, kan de la det være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.