Gjest Må nok kjøpe ny jeg Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Sønnen min fikk super mario galaxi på nintendo wii i julegave men nå er det ett hakk i cd`en og den virker ikke.Han sier at han har vært forsiktig og vet ikke åssen hakket kom.Han er så lei seg i kveld.Det er dumt å ha forsikring på spill maskina men ikke på spillene 0 Siter
double Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Det er faktisk penger å spare på å kjøpe et reparasjonssett. Jeg har et som tar alle typer plater og har reparert både DVD-filmer og PS2-spill med settet. 0 Siter
Gjest må nok kjøpe jeg Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Det er faktisk penger å spare på å kjøpe et reparasjonssett. Jeg har et som tar alle typer plater og har reparert både DVD-filmer og PS2-spill med settet. Hva er det?.Hvordan fungerer det?.Pris? 0 Siter
Gjest Prøv det først,uansett er det bra å ha Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Henger meg på double her, kjøp et reperasjonssett. Kan kjøpes på for.eks. Elkjøp. Ca 400 kr. 0 Siter
Gjest Det skal litt til Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hakk og riper kommer jo ikke helt av seg selv da. Men om han får nytt spill så er det kanskje ikke så farlig.. 0 Siter
double Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hva er det?.Hvordan fungerer det?.Pris? Denne er det: http://www.gamezone.no/index.php?main_page=product_info&products_id=11734 Kjøpte min på Elkjøp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.