Gå til innhold

Er det noen "gamle gjengangere " igjen her?


Juliansmamma

Anbefalte innlegg

brilleslangen

Ja, jeg er her fortsatt, har vært her siden 2001. Men jeg er ikke ferdig enda jeg da. startet prosess nr to i 2004 og er ikke i mål med den enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Colombiamamma

Er innom og leser av og til, men sjelden jeg skriver noe her nå. Koselig å se at det fortsatt er mange kjente innom og titter selv om få skriver.

Lykke til alle sammen! Jeg koser meg veldig med mine to søte små. Tror vi er en komplett familie nå. Det føles i hvert fall veldig flott og riktig. Livet er hærlig, men helt fritt for utfordringer er det ikke hos oss heller. Sånn er det vell å være foreldre....?! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, er her innom litt inni mellom og skriver sånn dann og vann, men er nok ikke så aktiv som i starten nei:-)

Har vært her siden 1999 i begynnelsen under nicket Lise.

har fortsatt tvillinger fra Thailand som nå er 8 1/2 år gamle, tida går jammen fort !

Hyggelig å se noen gamle travere her inne igjen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg stikker innom og leser med veldig ujvene mellomrom, selv om det ble skjeldnere og skjeldnere etter at vi var ferdige med våre adopsjoner; vi fikk våre barn i 98 og 02.

Jeg begynte å være aktiv på Dol våren 98, før vi fikk vårt eget forum og holdt til på forum for UFB. Og som Calileo sier så kunne det gå riktig hett for seg på de tidene også, spesielt når adoptanter og ufb`ere diskuterte. Snakk om å markere revir. *knegg*

Chattingen på Dolchatten og etterhvert Nicklisten husker jeg også med stor glede.

Etterhvert som ungene har blitt større er det ikke lenger felleskapet med andre adoptanter som er det viktigste på nett. Jeg er nok en uhelbredelig nettvanker, men bruker nå mest av tiden min på lukkede fora hvor adopsjon ikke er noe spesielt tema. For meg var felleskapet med andre som ventet veldig viktig når vi sto oppi det med begge beina, men jeg følte at det ble litt gjennomsiktig på Dol, hvor AF litt for lett kunne identifisere oss, noen opplevelser rundt gjorde nok meg litt mer paranoid på nett en stund.

Koselig å se igjen endel gamle, kjente nick, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også innom med (u)jevne mellomrom. Skriver nesten aldri mer, men leser litt innimellom ;-)

"Nettavhengigheten" som jeg opparbeidet meg sakte men sikkert mens vi ventet på våre to jenter fra colombia har dessverre ikke sluppet helt taket enda.... he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...