Gjest Miia-dude ;D Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hallo Jeg er en jente på 14år x) Og når jeg er på do, er det blod i avføringen, men ikke mye.. er det farlig? også har eg litt vondt nede til venstre i magen.. Hva må jeg gjøre ?? Hilsen Meg =) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Du bør bestille en time hos fastlegen din, og fortelle h*n at du har litt blod i avføringen når du er på do og at du har vondt i magen på venstre side. Detta er problemstillinger som leger håndterer daglig, så det er ingenting å være flau over. Lykke til. :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Om du har eller har hatt hard avføring, kan det ha blitt rifter i endetarmen som blør litt når du er på do. 0 Siter
Gjest saphira Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Kan det være en idè å nevne dette for moren din? Eller blir det dumt synes du? Uansett burde du få dette undersøkt av lege, selv om det ikke trenger være verre enn det Sjøstjerna skriver:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.