Gjest Isflaket Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Som du sikkert har fått med deg, så har jeg nå gått opp 8 kg på 4 uker. Sikker på at min lege er enig med meg i at det er på tide å prøve en annen sort, når jeg har time hos henne på onsdag. Er det nødvendig å trappe ned Remeron, om jeg for eksempel skal over på Aurorix? Eller skal jeg bare fortsette til onsdag? 0 Siter
Gjest Melancholy Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Regner med at du spiser mer enn du pleier? 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Regner med at du spiser mer enn du pleier? Mye mer. Er helt ukritisk til alt som er spiselig:-( 0 Siter
Gjest Melancholy Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Mye mer. Er helt ukritisk til alt som er spiselig:-( Ja, har hørt at man ofte kan spise mye på Remeron. Kanskje vanskelig med selvkontroll når man er deprimert. I følge interaksjoner.no er det ingen interaksjoner mellom Aurorix og Remeron. 0 Siter
Gjest Melancholy Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Oi! Aurorix er en MAO-hemmer, så det er visst problemer allikevel. "Preparatet bør ikke gis samtidig med MAO-hemmer, eller i de 2 påfølgende ukene etter avsluttet terapi med MAO-hemmer. Samtidig behandling med andre serotoninerge legemidler kan føre til utvikling av serotoninergt syndrom, men dette forekommer svært sjelden ved kombinasjon med SSRIer eller venlafaxin." 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Om du har større dose enn 15 mg, kan du like godt starte nedtrapping nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.