Gjest Angela26 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde visst glemt å spørre om en setning som måtte være med i presentasjonen: "Jeg er en kokk og er veldig glad i å lage mat. " Kan du oversette denne også? Jeg er en kokk og er veldig glad i å lage mat: Soy cocinero y me gusta mucho cocinar. Fikk du med deg rettelsen av det villbringebaer sa til meg i den andre oversettelsen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er en kokk og er veldig glad i å lage mat: Soy cocinero y me gusta mucho cocinar. Fikk du med deg rettelsen av det villbringebaer sa til meg i den andre oversettelsen? Tusen takk nok en gang :-) Ja jeg så innspillet fra bringebæret, bra å vite at det finnes så mange gode hjelpere her inne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tusen takk nok en gang :-) Ja jeg så innspillet fra bringebæret, bra å vite at det finnes så mange gode hjelpere her inne! Det er godt aa vaere til hjelp :-) Og aa faa hjelp :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.