Gå til innhold

En bra dag :)

Persille1365381127

Anbefalte innlegg

Ja, kfr. linken til bokmålsordboka over :-).

Jupp - så det etter jeg poster. Skal huske på at det lønner seg å lese _hele_ tråden før jeg hopper inn med kommentarer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Jupp - så det etter jeg poster. Skal huske på at det lønner seg å lese _hele_ tråden før jeg hopper inn med kommentarer ;-)

Hehe, fortell det til _meg_ som sjelden gjør det *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Var det ikke sånn at Elextra sin link viste at det kan skrives "tunnell", mens din viste at det kan skrives "tunell"? Det var sånn jeg oppfattet det :) Jeg har i allefall lært at jeg kan skrive det ordet som det faller seg heretter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjønt at du har en del å slite med for tiden.

Ta vare på de gode dagene. Håper ting lysner etterhvert.

Livet går opp og ned og nå kan det vel bare gå oppover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet noe særlig etter det heller, det har jo ikke vært noe nytt å si - og gammel ræl har det ingen hensikt å gjenta :)

OK - men ting har jo skjedd, siden dagens "melding" har det innhold og karakter det har! :-) (Og nei, du trenger IKKE forklare noe her, altså. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så får man heller se bort fra at revisoren er ute etter meg, vi ikke har fått penger av bydelen, jeg har litt panikk ifht eksamen, førskolelæreren jeg ville ha ombestemte seg, jeg ikke får lønn på en stund (må kreve av NAV), en ansatt er fullstendig ustabil, en ansatt kommer og går som det passer, ''

Jeg er ikke helt med... driver du barnehage samtidig som du går på skole og skal ha eksamen? (du trenger ikke forklare, jeg husker bare litt dårlig, eller har en tendens til å blande mange historier fra dolere :) )

Du skal se at billa har masse å fortelle når hun kommer hjem igjen :) Det er fint med slike lyspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

''Så får man heller se bort fra at revisoren er ute etter meg, vi ikke har fått penger av bydelen, jeg har litt panikk ifht eksamen, førskolelæreren jeg ville ha ombestemte seg, jeg ikke får lønn på en stund (må kreve av NAV), en ansatt er fullstendig ustabil, en ansatt kommer og går som det passer, ''

Jeg er ikke helt med... driver du barnehage samtidig som du går på skole og skal ha eksamen? (du trenger ikke forklare, jeg husker bare litt dårlig, eller har en tendens til å blande mange historier fra dolere :) )

Du skal se at billa har masse å fortelle når hun kommer hjem igjen :) Det er fint med slike lyspunkt!

Ja, eier og driver en barnehage :)

Og har jobb, og studier - og Billa. Men ingen kjæreste, så ett tidssluk mindre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Viktig å fokusere på de positive tingene i livet!!

Ha en strålende dag Persille!! :0)

Takk takk, du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

OK - men ting har jo skjedd, siden dagens "melding" har det innhold og karakter det har! :-) (Og nei, du trenger IKKE forklare noe her, altså. :-))

Nja, ingenting har egentlig endret seg annet enn mitt syn på dagen i dag.

Noen bra opplevelser siste døgnet gjør at det er greit å smile, og at jeg klarer å fokusere på dem og ikke alle de andre greiene litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Var det ikke sånn at Elextra sin link viste at det kan skrives "tunnell", mens din viste at det kan skrives "tunell"? Det var sånn jeg oppfattet det :) Jeg har i allefall lært at jeg kan skrive det ordet som det faller seg heretter ;)

Nei, du må velge om du vil ha en n og to l'er, eller omvendt. Ikke begge deler, slik jeg først skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eier og driver en barnehage :)

Og har jobb, og studier - og Billa. Men ingen kjæreste, så ett tidssluk mindre ;)

ok, så sånn var det ja :) Kjæreste kommer som bestilt den dagen han skal tipper jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

ok, så sånn var det ja :) Kjæreste kommer som bestilt den dagen han skal tipper jeg ;)

Pøh, vil ikke ha noen - de er jo helt fjerne alle sammen. Så lenge det funker for dem er alt greit, med en gang de må begynne å ta hensyn til andre er det ikke så moro lenger....

Forsåvidt forståelig! Men, gidder ikke mase med det mer. Skal det bli aktuelt får noen andre enn meg jobbe litt for initiativet i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, ingenting har egentlig endret seg annet enn mitt syn på dagen i dag.

Noen bra opplevelser siste døgnet gjør at det er greit å smile, og at jeg klarer å fokusere på dem og ikke alle de andre greiene litt :)

Men det er jo kjempebra!

Krysser fingrene for at det ordner seg i livet ditt, og kanskje det vil få deg til å føle deg litt bedre - jeg hadde tørna med så mange jern i ilden. Og jeg er kjent som et arbeidsjern og et stå-på-menneske. Det kjøret du har hadde fått meg inn på et sted hvor de har gensere med altfor lange armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, vil ikke ha noen - de er jo helt fjerne alle sammen. Så lenge det funker for dem er alt greit, med en gang de må begynne å ta hensyn til andre er det ikke så moro lenger....

Forsåvidt forståelig! Men, gidder ikke mase med det mer. Skal det bli aktuelt får noen andre enn meg jobbe litt for initiativet i hvertfall.

Du må finne deg en løve- beskyttelse og kontroll, eller en hjemmekjær kreps som verner om sine. (er du kreps.....?) Men det haster jo ikke enda. Det finnes noen som ikke er av den sorten du har erfart vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Du må finne deg en løve- beskyttelse og kontroll, eller en hjemmekjær kreps som verner om sine. (er du kreps.....?) Men det haster jo ikke enda. Det finnes noen som ikke er av den sorten du har erfart vet du :)

Nja, jeg er ikke så sikker på at de finnes :)

Nei, jeg er tvilling....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Men det er jo kjempebra!

Krysser fingrene for at det ordner seg i livet ditt, og kanskje det vil få deg til å føle deg litt bedre - jeg hadde tørna med så mange jern i ilden. Og jeg er kjent som et arbeidsjern og et stå-på-menneske. Det kjøret du har hadde fått meg inn på et sted hvor de har gensere med altfor lange armer.

''Det kjøret du har hadde fått meg inn på et sted hvor de har gensere med altfor lange armer.''

Vel, jeg har jo vært litt på vei dit nå da :)

Men, det ryktes at det ordner seg for snille jenter, og jeg er usedvanlig snill - så da ordner det seg nok!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

''Men det blir nok en bra dag, det føles sånn!''

Håper det holdt stikk. :-) Sånne følelser er vel verdt å kjenne skikkelig på og ta med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...