Gå til innhold

Hvordan få frukten til å holde seg i skolesekken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppdelt frukt kan man ta med seg enten i en tupperwareboks eller i egne fruktposer. Hel frukt i bokser.

SFO-ungen har med seg 3 brødskiver, en hel frukt (som regel banan), en gulrot og en riskake. Og av og til litt druer i tillegg, en pannekake eller knekkebrød (det siste erstatter brødskiver, da).

Hun spiser opp alt og sulten når hun kommer hjem. Også frokost spises på SFO, forresten.

Hvor mye får barna dine med seg i matboksen, og spiser de alt+ alder: småskolen.

7 år.

Har med seg 2 brødskiver, spiser 1 eller 1,5 av dem.

I tillegg "får" han frukt på skolen (skolefruktordning, delvis sponset.) Denne spiser han nesten alltid opp.

Annonse

Hvor mye får barna dine med seg i matboksen, og spiser de alt+ alder: småskolen.

2. klassingen har med seg 2 el 3 brødskiver og en gulrot, skivene er som regel oppspiste, men ikke alltid gulrota, noen ganger tar hun den på vei hjem

4. klassingen har med seg 2 skiver og en gulrot, han spiser en skive og gulrota

De får mat på sfo.

Fruktposer! Selges på dagligvaren. Putt frukten inni, blås opp ytterposen og frukten ligger pent i vakuum til posen rives opp utpå dagen. :o)

Jeg har ennå tilgode å i hele tatt finne disse posene. Har spurt i fler butikker, og de ansatte aner ikke hva jeg snakker om. Tips meg! :)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200069607' post='3775747]

Jeg har ennå tilgode å i hele tatt finne disse posene. Har spurt i fler butikker, og de ansatte aner ikke hva jeg snakker om. Tips meg! :)

Jeg finner disse posene hos ica her jeg bor.

Der henger de på en vegg like ved frukten.

(Posen er grønn og hvit og er veldig lik isterningspose posen.)

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200069607' post='3775747]

Jeg kan få i en pakke til deg på butikken her hos meg. :o) Stikk innom over helga.

punky brewster

Nei, det er det som er ulempen med dem...

Kanskje jeg må selge deg noen tupperware bokser:) Jentungen sa en dag til meg, du mamma de tupperware boksene er veldig miljøvennlig. Jeg sa åh? Ja, fordi det er så god kvalitet at de varer så lenge:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...