Gå til innhold

Jeg må bare spørre:


Gjest favn, men får ikke lov å signere som meg

Anbefalte innlegg

Ble du bekymret, men lille venn.. nå ble jeg litt rørt her... Ok, kanskje jeg var deppa og ga uttrykk for det, uffda.

Er du svamp, suger opp stemningene til folk? Fin egenskap, men livet kan bli tungt med alt det 'vannet' fra andre...

Håper du er glad i kveld, det er jeg, rødvinsglad :o)

Ja, det er en del mennesker jeg kan bli bekymra for, det er noe med stemningen som formidles som gjør at jeg automatisk føler omtanke av en eller annen grunn,,,.men samtidig vet jeg at det at -jeg- er bekymra i seg selv ikke hjelper den som har det vondt, det kan til og med bli en ekstra belasting for den andre, derfor holder jeg ofte kje om det. -Men jeg bryr meg faktisk ganske mye om andre, det kommer bare ikke så tydelig frem bestandig, også blir jeg ofte misforstått. Yess. Kompliserte saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    29

  • Dorthe

    9

  • morsan

    7

  • cathlin

    5

Mest aktive i denne tråden

Næmmern hei på hei på hei på deg!!! :-D

Så utrolig koselig å se deg her igjen - har tenkt mye på deg og lurt på om vi snart fikk se deg igjen:-)

Lige måde, jeg har ikke glemt deg :)

Er det morsomt og hyggelig her for tiden? Noen som sloss? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du forresten at du kan bytte tilbake til det gamle vertikalopsettet istedenfor dt nye kroisontale? Gå inn må "min side":-)

Takk.

Alt er vel en vane. Var det ikke noe med en rev som sa det... ble flådd... ja, sånn var det, hehe...

Håper du har det bra morsan, koselig dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lige måde, jeg har ikke glemt deg :)

Er det morsomt og hyggelig her for tiden? Noen som sloss? ;)

Ja, det er en del færre enn det brukte å være. Da dol la om til horisontalt forsvant en god del til et egenlaget forum. Og da dol etter 2-3 uker skjønte tegninga og ga oss muligheter for å velge vertikalt, var det tydeligvis 'for sent' for mange av dem - de kom ikke tilbake.

Men DOL har tatt seg bra opp igjen, og selv om det ikke er like mange innlegg som før, er det da greit nok. Og det krangkes da fortsatt, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Alt er vel en vane. Var det ikke noe med en rev som sa det... ble flådd... ja, sånn var det, hehe...

Håper du har det bra morsan, koselig dame :)

I lige måde:-)

Ja, alt er en vane, men det vertikaldelingen på dol er jo noe av det som gjør stedet veldig bra i forhold til andre snakkesteder. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe morsomt å plutselig se deg her, du ble nemlig nevnt for noen dager siden i forbindelse med en "har du hatt sex med en kjendis" tråd...(inne på sex forum) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjerne, men jeg må få kontakt med webmaster og orden på nicket, får bare melding om at (favn) er reservert en annen bruker. Men jeg er jo meg!

Håper du har det bra.

Jeg har det sånn passelig ;o)

Veldig hyggelig å se deg igjen da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

villbringebær

Hallo :) Jeg kjenner nicket ditt, men jeg har bytta nick siden du pleide å henge her, så du aner nok ikke hvem jeg er... Du kan se på meldinger, bla deg litt tilbake, hvis du blir veldig nysjerrig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dokke byttet ,mail adr eller noe? Kanskje det er derfor?

Ja, eg har bytta mailadresse for det gikk så lang tid at eg ikkje brukte den, dermed glemte eg passordet.

Men det er irriterende å ikkje kunne få benytte mitt opprinnelige nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg har bytta mailadresse for det gikk så lang tid at eg ikkje brukte den, dermed glemte eg passordet.

Men det er irriterende å ikkje kunne få benytte mitt opprinnelige nick.

Går det ikke ann at Webmaster sletter den gamle adr din og nick så du kan bruke det på nytt?

Eller, de har jo ikke bevis på at du er du så kan vel kanskje ikke gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke ann at Webmaster sletter den gamle adr din og nick så du kan bruke det på nytt?

Eller, de har jo ikke bevis på at du er du så kan vel kanskje ikke gjøre det...

''Går det ikke ann at Webmaster sletter den gamle adr din og nick så du kan bruke det på nytt?''

Det burde gå an om de viste litt sunn fornuft.

''Eller, de har jo ikke bevis på at du er du så kan vel kanskje ikke gjøre det...''

Det var slik de begrunna det den gangen eg spurte, men da hadde de faktisk "bevis" på at eg var meg sjøl (og ikkje fks. Jølsen he.he..), for på den tiden huska eg mailadressa mi og den begynte med mitt fornavn og etternavn.

Eg hadde også (som så mange andre) hjemmeside på Dol, der hadde eg bilde av meg sjøl (to stk.), fullt navn, fødselsdato, adresse og telefonnummer.

Dete eneste som mangla var fødselsnummer, bankkontonummer og koden til minibankkortet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Går det ikke ann at Webmaster sletter den gamle adr din og nick så du kan bruke det på nytt?''

Det burde gå an om de viste litt sunn fornuft.

''Eller, de har jo ikke bevis på at du er du så kan vel kanskje ikke gjøre det...''

Det var slik de begrunna det den gangen eg spurte, men da hadde de faktisk "bevis" på at eg var meg sjøl (og ikkje fks. Jølsen he.he..), for på den tiden huska eg mailadressa mi og den begynte med mitt fornavn og etternavn.

Eg hadde også (som så mange andre) hjemmeside på Dol, der hadde eg bilde av meg sjøl (to stk.), fullt navn, fødselsdato, adresse og telefonnummer.

Dete eneste som mangla var fødselsnummer, bankkontonummer og koden til minibankkortet. :-)

Hmmm da burde de kunne gjøre det mener eg..

Hjemmeside? Dol hjemeside? Er det noe også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm da burde de kunne gjøre det mener eg..

Hjemmeside? Dol hjemeside? Er det noe også?

''Hjemmeside? Dol hjemeside? Er det noe også?''

Ser ut som de har sletta alle Dol hjemmesidene, eg finner ikkje igjen noen av de ihvertfall.

Mange hadde "anonyme" sider med kun nick og diverse "dilldall", dikt osv., mens andre hadde bilder av seg sjøl både "bikinibilde" og bilder i bare undertøyet, he.he...

Da var det morro på Dol, og mye baluba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe morsomt å plutselig se deg her, du ble nemlig nevnt for noen dager siden i forbindelse med en "har du hatt sex med en kjendis" tråd...(inne på sex forum) :-)

Hehe, i all verden... jeg har i alle fall aldri hatt sex med en sk kjendis. Nevnte riktignok en gang her at jeg har hatt med en som ble kjent lenge _etter_ det, men det blir jo ikke helt det samme...

Hyggelig å se deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :) Jeg kjenner nicket ditt, men jeg har bytta nick siden du pleide å henge her, så du aner nok ikke hvem jeg er... Du kan se på meldinger, bla deg litt tilbake, hvis du blir veldig nysjerrig ;-)

Klart det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :) Jeg kjenner nicket ditt, men jeg har bytta nick siden du pleide å henge her, så du aner nok ikke hvem jeg er... Du kan se på meldinger, bla deg litt tilbake, hvis du blir veldig nysjerrig ;-)

Gir opp, fant ingenting. Hva/hvem skal jeg se etter, forresten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir opp, fant ingenting. Hva/hvem skal jeg se etter, forresten? ;)

Det er en av bakdelene med nye Dol, det er mye vanskeligere å bla bakover til gamle innlegge.

Men prøv på Seksualitetsforumet, og finn overskrifta "Sex med en kjendis" så leiter du gjennom tråden.

Ps! Eg har ikkje sett ditt nick nevnt, men så leser eg bare 99% av innleggene her også da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei favn! Så hyggelig å se deg her igjen:)

Ja, her har nok ting forandret seg litt siden sist. Det var rimelig dødt her en god stund etter at de endret oppsettet, men nå synes jeg det ser lovende ut. Vi får rette en takk til morsan og resten av gjengen som stod på og skrev innlegg her på ren trass for å få ting i gang igjen.

Synes godt du kan bli fast inventar. Du må nå i det minste knalle innom et par ganger i uka for å sjekke at vi har det bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en av bakdelene med nye Dol, det er mye vanskeligere å bla bakover til gamle innlegge.

Men prøv på Seksualitetsforumet, og finn overskrifta "Sex med en kjendis" så leiter du gjennom tråden.

Ps! Eg har ikkje sett ditt nick nevnt, men så leser eg bare 99% av innleggene her også da. :)

Nå blingset du, tror jeg :) Et hakk lenger ned blir denne kjendistråden nevnt. villbringebær derimot, viser til Meldinger og noe jeg ikke helt skjønner hva er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei favn! Så hyggelig å se deg her igjen:)

Ja, her har nok ting forandret seg litt siden sist. Det var rimelig dødt her en god stund etter at de endret oppsettet, men nå synes jeg det ser lovende ut. Vi får rette en takk til morsan og resten av gjengen som stod på og skrev innlegg her på ren trass for å få ting i gang igjen.

Synes godt du kan bli fast inventar. Du må nå i det minste knalle innom et par ganger i uka for å sjekke at vi har det bra;)

Hei! :)

Koselig å se deg, du er en av de fine her.

Ja, prøver å stikke litt innom, savner et sted å snakke litt med mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...