Gå til innhold

Jeg må bare spørre:


Gjest favn, men får ikke lov å signere som meg

Anbefalte innlegg

Ja, det er en del mennesker jeg kan bli bekymra for, det er noe med stemningen som formidles som gjør at jeg automatisk føler omtanke av en eller annen grunn,,,.men samtidig vet jeg at det at -jeg- er bekymra i seg selv ikke hjelper den som har det vondt, det kan til og med bli en ekstra belasting for den andre, derfor holder jeg ofte kje om det. -Men jeg bryr meg faktisk ganske mye om andre, det kommer bare ikke så tydelig frem bestandig, også blir jeg ofte misforstått. Yess. Kompliserte saker.

Empati og omtanke er veldig gode egenskaper. Men som du sier, det hjelper ingen og heller ikke deg selv hvis du tar for mye innover deg. Man må sette grenser, først og fremst for eget velbefinnende, men også for de andres skyld. 'Dine' mennesker vil jo at du skal ha det bra selv om de har det ikke fullt så bra.

Når det er sagt... jeg synes ikke vi skal være så redde for å godta og kjenne at vi ikke er bare glade. Å ruge litt på en liten 'depresjon' i ny og ne, melankolien, ta innover seg verdens elendighet... det gjør i alle fall jeg uten å skjemmes.

Sykdom er selvsagt noe annet, bare så det er sagt.

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    29

  • Dorthe

    9

  • morsan

    7

  • cathlin

    5

Mest aktive i denne tråden

''Hjemmeside? Dol hjemeside? Er det noe også?''

Ser ut som de har sletta alle Dol hjemmesidene, eg finner ikkje igjen noen av de ihvertfall.

Mange hadde "anonyme" sider med kun nick og diverse "dilldall", dikt osv., mens andre hadde bilder av seg sjøl både "bikinibilde" og bilder i bare undertøyet, he.he...

Da var det morro på Dol, og mye baluba!

hehe stilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blingset du, tror jeg :) Et hakk lenger ned blir denne kjendistråden nevnt. villbringebær derimot, viser til Meldinger og noe jeg ikke helt skjønner hva er...

Ok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blingset du, tror jeg :) Et hakk lenger ned blir denne kjendistråden nevnt. villbringebær derimot, viser til Meldinger og noe jeg ikke helt skjønner hva er...

En tråd om nickbytte datert 2. januar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dol er omtrent slik som det har vært hele tiden. Noen perioder er det høy aktivitet og mange hyggelige folk her, i andre perioder er aktiviteten mer laber.

Man kan alltid stole på dol-folket når det virkelig gjelder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo :) Jeg kjenner nicket ditt, men jeg har bytta nick siden du pleide å henge her, så du aner nok ikke hvem jeg er... Du kan se på meldinger, bla deg litt tilbake, hvis du blir veldig nysjerrig ;-)

Etter litt fram og tilbake har jeg nå forstått. villbringebær er nydelig nick :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Koselig å se deg, du er en av de fine her.

Ja, prøver å stikke litt innom, savner et sted å snakke litt med mange.

Takk, det var hyggelig å høre.

Det er det som er det fine med dol, her er det alle slags mennesker. På mindre fora får man ikke det spennet. Og så er det helt uforpliktende å være doler. Man kan holde seg borte i et år, og når man kommer tilbake møtes man med smil og ingen sure miner *nettforpliktelsesvegring* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dol er omtrent slik som det har vært hele tiden. Noen perioder er det høy aktivitet og mange hyggelige folk her, i andre perioder er aktiviteten mer laber.

Man kan alltid stole på dol-folket når det virkelig gjelder:-)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en del færre enn det brukte å være. Da dol la om til horisontalt forsvant en god del til et egenlaget forum. Og da dol etter 2-3 uker skjønte tegninga og ga oss muligheter for å velge vertikalt, var det tydeligvis 'for sent' for mange av dem - de kom ikke tilbake.

Men DOL har tatt seg bra opp igjen, og selv om det ikke er like mange innlegg som før, er det da greit nok. Og det krangkes da fortsatt, he he.

Nå har jeg det slik at trådene er til venstre og jeg skriver på høyresiden, den er best, synes jeg... er dette vertikalt eller horisontalt *svimmel* hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg det slik at trådene er til venstre og jeg skriver på høyresiden, den er best, synes jeg... er dette vertikalt eller horisontalt *svimmel* hehe...

Det er vertikalt, sånn som det var på gamle dol. :o) Altså en vertikal stripe mellom innleggliste og skriveside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

villbringebær

Etter litt fram og tilbake har jeg nå forstått. villbringebær er nydelig nick :)

Ha,ha der blei et mysterium oppklart! ;-) Hva Geir babler om veit ikke jeg... men ham om det :)

Takk for at du synes villbringebær er et nydelig nick :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha der blei et mysterium oppklart! ;-) Hva Geir babler om veit ikke jeg... men ham om det :)

Takk for at du synes villbringebær er et nydelig nick :)

Villbringebær er et elendig nick! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vertikalt, sånn som det var på gamle dol. :o) Altså en vertikal stripe mellom innleggliste og skriveside.

Ok, da er altså gamle-dol best. Selvsagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det var hyggelig å høre.

Det er det som er det fine med dol, her er det alle slags mennesker. På mindre fora får man ikke det spennet. Og så er det helt uforpliktende å være doler. Man kan holde seg borte i et år, og når man kommer tilbake møtes man med smil og ingen sure miner *nettforpliktelsesvegring* ;)

Bare rusle inn og sette seg ved middagsbordet uten noe mer styr, liksom... fint det :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

villbringebær

Villbringebær er et elendig nick! :)

Du da, er du ute etter å ta meg eller? Eller er det en sånn omvendt flørting som småguttene driver med når de drar jentene i flettene på småskolen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der følte jeg meg litt lur altså :o)

Det var veldig lurt.

Men jeg er ikke så dum jeg heller bare jeg kommer i gang, det viste seg nemlig å gå bra likevel med gammeladressen, det var nok jeg som rotet med passord og det ene med det andre...

Uansett, hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du da, er du ute etter å ta meg eller? Eller er det en sånn omvendt flørting som småguttene driver med når de drar jentene i flettene på småskolen? :P

Eg er hverken ute etter å ta deg, eller dra deg i flettene. *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...