Gå til innhold

Jeg må bare spørre:


Gjest favn, men får ikke lov å signere som meg

Anbefalte innlegg

Empati og omtanke er veldig gode egenskaper. Men som du sier, det hjelper ingen og heller ikke deg selv hvis du tar for mye innover deg. Man må sette grenser, først og fremst for eget velbefinnende, men også for de andres skyld. 'Dine' mennesker vil jo at du skal ha det bra selv om de har det ikke fullt så bra.

Når det er sagt... jeg synes ikke vi skal være så redde for å godta og kjenne at vi ikke er bare glade. Å ruge litt på en liten 'depresjon' i ny og ne, melankolien, ta innover seg verdens elendighet... det gjør i alle fall jeg uten å skjemmes.

Sykdom er selvsagt noe annet, bare så det er sagt.

Ha en fin søndag :)

Takk!!!!

Du er herved ansatt til å komme på dol og fortelle om dette positive menneskesynet som en motvekt til alt det andre. Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    29

  • Dorthe

    9

  • morsan

    7

  • villbringebær

    5

Mest aktive i denne tråden

Takk!!!!

Du er herved ansatt til å komme på dol og fortelle om dette positive menneskesynet som en motvekt til alt det andre. Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis:-)

Det er kanskje ikke like vanlig å gi uttrykk for at det mørke og innadvendtheten 'hører med'.

Takkk for tilliten cathlin, jeg skal gjøre mitt beste for å spre litt tungsinn her, hehe.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke like vanlig å gi uttrykk for at det mørke og innadvendtheten 'hører med'.

Takkk for tilliten cathlin, jeg skal gjøre mitt beste for å spre litt tungsinn her, hehe.... ;)

Yess-yess!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, i all verden... jeg har i alle fall aldri hatt sex med en sk kjendis. Nevnte riktignok en gang her at jeg har hatt med en som ble kjent lenge _etter_ det, men det blir jo ikke helt det samme...

Hyggelig å se deg! :)

Nei kanskje ikke helt det samme men likevel artig da :-)

Hyggelig å se deg også forresten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du da, er du ute etter å ta meg eller? Eller er det en sånn omvendt flørting som småguttene driver med når de drar jentene i flettene på småskolen? :P

Fint nick, men du må nok regne med å bli forkorta til vbb av og til i kampens hete;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

villbringebær

Fint nick, men du må nok regne med å bli forkorta til vbb av og til i kampens hete;)

Det er ok :) Den dagen vi står midt i kampens hete er jeg vbb! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei favn! Så hyggelig å se deg her igjen:)

Ja, her har nok ting forandret seg litt siden sist. Det var rimelig dødt her en god stund etter at de endret oppsettet, men nå synes jeg det ser lovende ut. Vi får rette en takk til morsan og resten av gjengen som stod på og skrev innlegg her på ren trass for å få ting i gang igjen.

Synes godt du kan bli fast inventar. Du må nå i det minste knalle innom et par ganger i uka for å sjekke at vi har det bra;)

Ååååå, tusen takk! :-) Det var hyggelig sagt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha der blei et mysterium oppklart! ;-) Hva Geir babler om veit ikke jeg... men ham om det :)

Takk for at du synes villbringebær er et nydelig nick :)

''Hva Geir babler om veit ikke jeg... men ham om det :)''

Kanskje at det kommer pikante avsløringer om favn i tråden om sex med kjendiser? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

villbringebær

''Hva Geir babler om veit ikke jeg... men ham om det :)''

Kanskje at det kommer pikante avsløringer om favn i tråden om sex med kjendiser? ;-)

Å ja, jeg trodde det var villbringebær han refererte til at det stod om på sexualitet jeg skjønner du... Og det kunne jeg liksom ikke få til å stemme ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hei! Jeg husker deg, men vet ikke om du husker meg! *s*.

Nå har du kanskje oppdaget at DOL er omtrent som før? Noen går og noen kommer - som ellers i verden.

Velkommen tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg husker deg, men vet ikke om du husker meg! *s*.

Nå har du kanskje oppdaget at DOL er omtrent som før? Noen går og noen kommer - som ellers i verden.

Velkommen tilbake :)

Takk! Klart jeg husker deg Elextra, hyggelig å se deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt, tror jeg. Får ikke logget på, kommer bare melding 'du er ikke aktivert...'

Du må gå inn på nytt medlem og svare peach før du blir aktivert. Det ligger beskjed til deg: Legg igjen en beskjed her for å få aktivert kontoen din og det har du ikke gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå inn på nytt medlem og svare peach før du blir aktivert. Det ligger beskjed til deg: Legg igjen en beskjed her for å få aktivert kontoen din og det har du ikke gjort

Har prøvd alt, 'Nytt medlem...', tråden 'favn', 'Logg inn her', 'Brukernavn/passord'... sorry, går ikke å logge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i lige måde :)

Ikke bli borte igjen nå da:) Vi trenger noen som er glad i en diskusjon her. Har vært litt kjedelig her det siste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...