Gå til innhold

Jeg må bare spørre:


Gjest favn, men får ikke lov å signere som meg

Anbefalte innlegg

Har prøvd alt, 'Nytt medlem...', tråden 'favn', 'Logg inn her', 'Brukernavn/passord'... sorry, går ikke å logge på.

Jeg skal si ifra men det er ikke sikkert jeg får svar i kveld altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    29

  • Dorthe

    9

  • morsan

    7

  • villbringebær

    5

Mest aktive i denne tråden

Ikke bli borte igjen nå da:) Vi trenger noen som er glad i en diskusjon her. Har vært litt kjedelig her det siste året.

Som jeg sier til ungene: Kjede seg er ikke farlig :)

Med det samme... Vet du hvor 100 nyeste er nå? Borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Brukernavnet du ønsker er allerede i bruk."

Jeg må nok ha det inn med bittesmå mokkaskjeer ;)

Slett alle cookiesene og temp filer og så prøver du å logge deg på en gang til. Egetforum er litt ubrukbart innimellom. Antagelig er det blitt mye større enn svenskene hadde planlagt.

LOL, og så må du aldri si stygge svenske eller engelske ord der inne for da blir du utestengt av svenskene, vi har ledd mye av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett alle cookiesene og temp filer og så prøver du å logge deg på en gang til. Egetforum er litt ubrukbart innimellom. Antagelig er det blitt mye større enn svenskene hadde planlagt.

LOL, og så må du aldri si stygge svenske eller engelske ord der inne for da blir du utestengt av svenskene, vi har ledd mye av det.

Går ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, favn!

Husker deg godt! Står til med deg da?

Hvordand det går med meg: For tida ganske OK, etter det verste året i mitt liv, begynner livet sakte å vende tilbake til "normalen" - eller, egentlig ikke - kanskje heller til en "ny normal".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sier til ungene: Kjede seg er ikke farlig :)

Med det samme... Vet du hvor 100 nyeste er nå? Borte?

Ved siden av "svar til meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, favn!

Husker deg godt! Står til med deg da?

Hvordand det går med meg: For tida ganske OK, etter det verste året i mitt liv, begynner livet sakte å vende tilbake til "normalen" - eller, egentlig ikke - kanskje heller til en "ny normal".

Klart jeg husker deg.

Stakkars deg, så trist å høre at det har vært så tungt. Bra å høre at det går bedre, det kan heldigvis bare gå oppover etter bunnen...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det nå?

Akkurat nå går det veldig fint. Lillepøni er i godt slag, håret begynner å komme tilbake og hun er så smått begynt i barnehagen igjen. Nå skal vi på ny kontroll i februar, og håper inderlig at alt fremdeles går rette veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Akkurat nå går det veldig fint. Lillepøni er i godt slag, håret begynner å komme tilbake og hun er så smått begynt i barnehagen igjen. Nå skal vi på ny kontroll i februar, og håper inderlig at alt fremdeles går rette veien.

Jeg håper virkelig det fortsatt vil gå godt!

Høres kjekt ut for henne med litt barnehage igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke...

Peach skriver: Hun må identifisere seg på innloggingsforumet for å få åpnet kontoen.

Jeg tror du må bare legge inn et svar der av et eller annet slag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peach skriver: Hun må identifisere seg på innloggingsforumet for å få åpnet kontoen.

Jeg tror du må bare legge inn et svar der av et eller annet slag

Jeg tror jeg har klikket på og skrevet svar overalt jeg kommer til, men det gå'kke. Inklusive alle 'logg inn' etc, 'svar her', 'er du ny bruker, klikk her/svar her' osv.

Tror jeg holder meg på dol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har klikket på og skrevet svar overalt jeg kommer til, men det gå'kke. Inklusive alle 'logg inn' etc, 'svar her', 'er du ny bruker, klikk her/svar her' osv.

Tror jeg holder meg på dol...

Dumt at du ikke fikk det til. Det er nemlig fullt mulig å være begge steder selv om folk her inne ser ut til å tvile på det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...