Persille1365381127 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En dag av gangen, ja. Slik må man bare tenke en gang i blant. Finn ut hva som gir deg overskudd og gjør deg lykkelig, og prøv å få tid til de aktivitetene/tingene i løpet av en uke. Hva gir mening og hva gir ikke mening. Men dette er sikkert en selvfølgelighet du alt har tenkt på. Ang. Billa, så må du tenke at hun spør fordi hun er et barn og barn er nysgjerrige. Det betyr ikke nødvendigvis at det stikker dypt hos henne. Du får forklare med i tilpassede vendinger, så godt du orker. Det verste vil gå over veldig snart, tror jeg Og du... Det blir din tur. Du kan få til hva enn du ønsker, om det er noen jeg kjenner som klarer det, så er det deg. Men du må gi deg selv tid og rom først. I mellomtiden nyter du Billa og de andre som virkelig bryr seg om deg. Jeg tenker på deg. Og husk at jeg bare er en telefonsamtale unna, om du har behov for det Du sier alltid de rette tingene Jeg vet ikke om jeg vil at det skal bli min tur egentlig. Jeg synes det er mer mas og slit å ende på denne måten, enn gleden jeg får ut av det underveis. Det har hvertfall vært sånn frem til nå. Og jeg orker ikke gå gjennom dette en gang til, så da er det muligens greiere å bare avverge hele situasjonen så det ikke kan skje igjen. Jeg snakker ikke med noen for tiden, har ikke noe å si som ikke innebærer klaging, så jeg lar være inntil jeg har noe bedre å meddele. Men takk for tilbudet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Amen! :-) Det er saa godt aa hoere at dere har det saa bra naa! Og du har helt rett i det du sier, det kan ikke sammenlignes det aa vaere alene forelder, med det aa ha en oppegaaende voksenperson rundt seg som kan hjelpe til! Det er to vidt forskjellige verdener! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hun mistet... Å nei så trist å høre. Da skal jeg ikke spørre mer nei. *medfølende klem sendes i retning Glimtipper* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Du sier alltid de rette tingene Jeg vet ikke om jeg vil at det skal bli min tur egentlig. Jeg synes det er mer mas og slit å ende på denne måten, enn gleden jeg får ut av det underveis. Det har hvertfall vært sånn frem til nå. Og jeg orker ikke gå gjennom dette en gang til, så da er det muligens greiere å bare avverge hele situasjonen så det ikke kan skje igjen. Jeg snakker ikke med noen for tiden, har ikke noe å si som ikke innebærer klaging, så jeg lar være inntil jeg har noe bedre å meddele. Men takk for tilbudet ''Du sier alltid de rette tingene :)'' Nja, noen ganger sier jeg skikkelig dumme ting også ''Jeg vet ikke om jeg vil at det skal bli min tur egentlig. Jeg synes det er mer mas og slit å ende på denne måten, enn gleden jeg får ut av det underveis. Det har hvertfall vært sånn frem til nå.'' Jeg tror det vil føles annerledes den dagen det klaffer skikkelig. Men jeg er helt enig i at du ikke burde fokusere på det akkurat nå. Veien blir til mens du går, så bare vær åpen for at framtiden ikke er avgjort før du kommer dit ''Og jeg orker ikke gå gjennom dette en gang til, så da er det muligens greiere å bare avverge hele situasjonen så det ikke kan skje igjen.'' Se det an. Det kan føles slik nå og det forstår jeg veldig godt, du har vært igjennom mye de siste årene, spesielt med tanke på menn og forhold. ''Jeg snakker ikke med noen for tiden, har ikke noe å si som ikke innebærer klaging, så jeg lar være inntil jeg har noe bedre å meddele. Men takk for tilbudet :)'' Det er lov å klage og jeg tåler det, om du vil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Amen! :-) Det er saa godt aa hoere at dere har det saa bra naa! Og du har helt rett i det du sier, det kan ikke sammenlignes det aa vaere alene forelder, med det aa ha en oppegaaende voksenperson rundt seg som kan hjelpe til! Det er to vidt forskjellige verdener! Det er som en helt annen verden, ja Utrolig deilig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mannen min jobber i en bransje som krever mye reising i uka, men han er hjemme i helgene. I en lang periode nå har han vært hjemme pga prosjekter som har pågått ikke så langt unna, og jeg må nesten si at det er mer slitsomt å ha han hjemme jeg da :-) Etter å ha vært alene i uka i over 7 år med 3 barn, hunder og andre dyr, har jeg fått så gode rutiner på alt. Når mannen er hjemme i så lange perioder rokker det ved rutinene så alt blir kaotisk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Mannen min jobber i en bransje som krever mye reising i uka, men han er hjemme i helgene. I en lang periode nå har han vært hjemme pga prosjekter som har pågått ikke så langt unna, og jeg må nesten si at det er mer slitsomt å ha han hjemme jeg da :-) Etter å ha vært alene i uka i over 7 år med 3 barn, hunder og andre dyr, har jeg fått så gode rutiner på alt. Når mannen er hjemme i så lange perioder rokker det ved rutinene så alt blir kaotisk :-) Hehe Det er også et poeng Jeg synes det er litt slitsomt å tilpasse seg en annens dagsrytme. I tillegg er det mer matlaging, vasking, rydding og klesvask. Men alt det veies opp for når jeg får hjelp hjem fra butikken og en arm å ligge på om kvelden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hehe Det er også et poeng Jeg synes det er litt slitsomt å tilpasse seg en annens dagsrytme. I tillegg er det mer matlaging, vasking, rydding og klesvask. Men alt det veies opp for når jeg får hjelp hjem fra butikken og en arm å ligge på om kvelden Hi hi, den armen er god ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg bodde alene et halvår i fjor. Det var definitivt ikke mer slitsomt. Men snuppa er jo 8 år også da. Veldig deilig å ha HELT fri uten noen forpliktelser i det hele tatt noen dager:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.