Celia Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det jeg som er grønn?? Hva menes med bladgrønnsaker? Har ikke minste ide om hvilke grønnsaker som kommer under denne betegnelsen.... :s Takk for hjelpa! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Salater er bladgrønnsaker. Gulrot og kålrot er rotgrønnsaker. Er ikke sikker på hva broccoli regnes som? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celia Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Salater er bladgrønnsaker. Gulrot og kålrot er rotgrønnsaker. Er ikke sikker på hva broccoli regnes som? Høres jo logisk ut, men.... Ifølge oppskrift skal jeg koke 500 gr. bladgrønnsaker i buljong... Det høres ikke så godt ut da.... Er det kanskje kål og sånt da? Slankekur etter jula detta da skjønner du 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Høres jo logisk ut, men.... Ifølge oppskrift skal jeg koke 500 gr. bladgrønnsaker i buljong... Det høres ikke så godt ut da.... Er det kanskje kål og sånt da? Slankekur etter jula detta da skjønner du Spinat f.eks. Men jeg må være enig med deg i at det ikke hørtes så veldig godt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fant dette: Bladgrønsaker og bladstilkgrønsaker omfattar rosenkål, kål, seleri, salat, rabarbra og spinat. Tror også brokkoli regnes som en bladgrønnsak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.