Gå til innhold

grønnsaker

pekkaline

Anbefalte innlegg

Så det er en sånn liten boks du mener? Det holder? Jeg har bare sånne litt store bokser jeg

Jeg bruker sånne små, men det er bare fordi det er de jeg finner i hylla på Rema/ Ultra. De stor er helt sikkert like fine - de gir jo bare enda mer deilig saus! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

13

• mariaflyfly

5

• Mrs. Wallace

2

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest anonym på det

Jeg føler at jeg blir så tung i både kroppen og magen av poteter, så jeg prøver å minske på det. Men jeg må jo si gratulere til deg! Supert å gå ned så mye :)

Takk!

Det er litt merkelig å tenke på at jeg har tatt av og at det gikk så fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget noe kjempegodt i går!

Delte opp en broccoli i små små buketter, en halv paprika, en liten rødløk, et glass babymais og stekte dette i olivenolje i stekepanna. Når det var blitt skikkelig varmt, uten å bli brunt, drysset jeg over litt tacokrydder grovt salt og Provence krydder, samt noen dl vann. Oppå alt dette la jeg oppdelte stykker av laksefilet (små biter) + litt tunfisk. Så kokte dette i 10-15 min til fisken var gjennomkokt. Hadde fullkorn-spaghetti til. Hadde nok passet bedre med ris eller poteter, men det var smellgodt!

Jeg og mannen syntes det var kjempegodt. Ungene grein på nesa og spiste minimalt av grønnsakene.... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laget noe kjempegodt i går!

Delte opp en broccoli i små små buketter, en halv paprika, en liten rødløk, et glass babymais og stekte dette i olivenolje i stekepanna. Når det var blitt skikkelig varmt, uten å bli brunt, drysset jeg over litt tacokrydder grovt salt og Provence krydder, samt noen dl vann. Oppå alt dette la jeg oppdelte stykker av laksefilet (små biter) + litt tunfisk. Så kokte dette i 10-15 min til fisken var gjennomkokt. Hadde fullkorn-spaghetti til. Hadde nok passet bedre med ris eller poteter, men det var smellgodt!

Jeg og mannen syntes det var kjempegodt. Ungene grein på nesa og spiste minimalt av grønnsakene.... :-(

Det hørtes jo riktig godt ut det ja! Skriver ned det også jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...