Gjest Kayia Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Så det er en sånn liten boks du mener? Det holder? Jeg har bare sånne litt store bokser jeg Jeg bruker sånne små, men det er bare fordi det er de jeg finner i hylla på Rema/ Ultra. De stor er helt sikkert like fine - de gir jo bare enda mer deilig saus! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg føler at jeg blir så tung i både kroppen og magen av poteter, så jeg prøver å minske på det. Men jeg må jo si gratulere til deg! Supert å gå ned så mye Takk! Det er litt merkelig å tenke på at jeg har tatt av og at det gikk så fint! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg laget noe kjempegodt i går! Delte opp en broccoli i små små buketter, en halv paprika, en liten rødløk, et glass babymais og stekte dette i olivenolje i stekepanna. Når det var blitt skikkelig varmt, uten å bli brunt, drysset jeg over litt tacokrydder grovt salt og Provence krydder, samt noen dl vann. Oppå alt dette la jeg oppdelte stykker av laksefilet (små biter) + litt tunfisk. Så kokte dette i 10-15 min til fisken var gjennomkokt. Hadde fullkorn-spaghetti til. Hadde nok passet bedre med ris eller poteter, men det var smellgodt! Jeg og mannen syntes det var kjempegodt. Ungene grein på nesa og spiste minimalt av grønnsakene.... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg laget noe kjempegodt i går! Delte opp en broccoli i små små buketter, en halv paprika, en liten rødløk, et glass babymais og stekte dette i olivenolje i stekepanna. Når det var blitt skikkelig varmt, uten å bli brunt, drysset jeg over litt tacokrydder grovt salt og Provence krydder, samt noen dl vann. Oppå alt dette la jeg oppdelte stykker av laksefilet (små biter) + litt tunfisk. Så kokte dette i 10-15 min til fisken var gjennomkokt. Hadde fullkorn-spaghetti til. Hadde nok passet bedre med ris eller poteter, men det var smellgodt! Jeg og mannen syntes det var kjempegodt. Ungene grein på nesa og spiste minimalt av grønnsakene.... :-( Det hørtes jo riktig godt ut det ja! Skriver ned det også jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.