Gjest eili134679 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei. Jeg er en jente, 27 år, 170cm høy og veier 55 kg. Jeg kan derfor kalle meg slank. Likevel sliter jeg med slapp hud på lårene. Jeg har vært hos hudpleier som har konstatert at jeg ikke har cellulitter,men derimot fettansamlinger både foran og bak på lårene. Jeg ønsker meg så inderlig å trene bort de slappe lårene og dette fettet og gjøre dem stramme og fine. Kan du anbefale meg former for trening som er effektivt for dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Innlegget kan dessverre ikke besvares da fagpersonen vurderte at spørsmålet ikke er relevant for dette forumet. Brukeren blir selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon for liknende spørsmål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.