Gå til innhold

Morsomme vekkeklokker - og Winx

Gjest Mom33

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snuppa mi har en sterk-rosa stor vekkerklokke fra IKEA. Kjøpte den i barneavdelingen for noen år siden, for en billig penge, men vet ikke om de har den ennå.

Niks, IKEA har ikke, det vet jeg med stor sikkerhet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er på IKEA med jevne mellomrom for tiden (har akkurat flyttet inn i nytt hus), så jeg er rimelig godt kjent med vareutvalget. He-he.

Kjøper nok en derfra hvis jeg ikke finner noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På matbutikken vår (Joker) har de akkurat fått inn "gammeldagse" vekkerklokker, sånne med klokker oppå. Disse er rosa med prinsesser eller Ole Brumm. Ser ut som det er noe Disneygreier. Kostet 59,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På matbutikken vår (Joker) har de akkurat fått inn "gammeldagse" vekkerklokker, sånne med klokker oppå. Disse er rosa med prinsesser eller Ole Brumm. Ser ut som det er noe Disneygreier. Kostet 59,-

... og Joker har vi ikke i mils omkrets... Søren òg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Clas Ohlsson har de endel barnevekkerklokker, vi har kjøpt en med Mikke Mus. Men de har rosa klokker også, som feks disse:

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=23364611

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=18591734

Supert! Har ikke hr Olsson sånn i umiddelbar nærhet, men ikke verre avstand enn at det vil gå an å få tak i.

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Har ikke hr Olsson sånn i umiddelbar nærhet, men ikke verre avstand enn at det vil gå an å få tak i.

Tusen takk!

Ellers går det jo an å handle på nettet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der har jeg funnet kort, men ikke noe mer...

Takk for svar!

Sjekket i dag, og det var Witch de hadde mye av på Nille. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket i dag, og det var Witch de hadde mye av på Nille. Beklager.

Og det er jo noe HEEEEELT annet. I mine barns øyne, hvertfall, for meg ser det rimelig likt ut...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jo noe HEEEEELT annet. I mine barns øyne, hvertfall, for meg ser det rimelig likt ut...

:-)

Enig, men sånn er det nå med de små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...