Gå til innhold

Morsomme vekkeklokker - og Winx

Gjest Mom33

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe vekkeklokker til snuppene nå til jul, men jeg fant ingen som var "barnevennlige". Altså, de må gjerne være rosa og dillete og slikt, men det fant jeg ikke. Når sant skal sies så hadde jeg ikke en egen lete-etter-vekkeklokke-dag, men jeg kikket etter i alle de butikkene man er innom før jul.

Noen som har kjøpt morsomme/pene/barnslige vekkeklokker - hvis ja, hvor?

Og - den ene jenta mi er Winx-fan. Så helt ut av en annen verden. Og det må hun vel bare få være. Det er snart bursdag i heimen, og jeg kunne godt tenke meg å få tak i noen Winx-effekter, eksempelvis papptallerkner, duk, kort osv. Noen som vet om det overhode finnes, og hvis det finnes - hvor? Finner ikke noe til salgs i Winx-klubben, det var liksom mitt "sekkerstekk".

Veldig takknemlig for svar, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Shira :o)' timestamp='1200644934' post='3781440]

Jeg aner egentlig ikke hva Winx er jeg, guttemamma jeg ;o) Litt googling derimot, gave meg dette:

http://www.party-shop.no/bursdag-barn-winx-c-3_40.html?osCsid=6b110f9b69739e638e88ce44a58978d6

Der var det diverse til bursdag.

Jeg er B-menneske, så vekkerklokker liker jeg ikke, så der har jeg ingen råd ;o)

Å guri malla, nå har du gjort snuppa utrolig lykkelig! TUSEN TAKK!

(Og du aner ikke hvor heldig du er som er guttemamma!)

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av det jeg har sett av såkalte barne-klokker så har de så mye dill på selve urskiva at det er vanskelig å se hvor mange klokka er. Så mine har helt enkle klokker til en billig penge og er storfornøyde med det. :o)

De har hatt Ole Brumm-reisevekkerur til 39,90 fra Europris også, men de tåler ikke så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-)

Jeg klarer bare ikke å la være å kommentere her - akkurat rundt det med bursdagsdetaljer har forskjellene vært så utrolig store for mine to - storesøster og lillebror. Det uttrykker på mange måter forskjellene mellom kjønnene med hensyn til slike detaljer.

Den eldste visste tidlig hva hun ville ha og måtte selvfølgelig selv velge ut f.eks. innbydelseskort og servietter. Da broren begynte med barnebursdag, fikk jeg brukt opp alle "restene" med invitasjonskort - "hvorfor ikke?" husker jeg han sa da jeg spurte om det var greit at gjestene fikk litt forskjellige kort. Men jeg brukte ikke typiske "jentekort", da.

For den eldste løp jeg byen rundt for å finne rester av Simba-effekter - hun var midt i målgruppa da Løvenes konge ble lansert, og var kjempefan i flere år etter at den største "bølgen" hadde lagt seg. Til broren kan jeg forske litt på hva som er i butikkene akkurat nå og spørre om han f.eks. vil ha fotball- eller Spidermanservietter, så er det greit...

Håper du får bestilt Winx-effektene tidsnok, jeg vet hvor viktig sånt er for små jenter. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

;-)

Vel, jeg har en bestemt gutt, så her stresser jeg hvert eneste år til bursdagselskapet, for han har ønsker (les: krav ;o)) Og hva gjør man ikke for bursdagsbarna? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har sett Winx-effekter på Nille. Ikke 100% sikker på at det var Winx, men kanskje 80% :)

Ja, der har jeg funnet kort, men ikke noe mer...

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg har sett av såkalte barne-klokker så har de så mye dill på selve urskiva at det er vanskelig å se hvor mange klokka er. Så mine har helt enkle klokker til en billig penge og er storfornøyde med det. :o)

De har hatt Ole Brumm-reisevekkerur til 39,90 fra Europris også, men de tåler ikke så mye...

Vel, mine jenter er overdillete... Men finnes det ikke vekkeklokker med dill-dall, så kjøper jeg nok en vanlig en.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1200649375' post='3781506]

Vel, jeg har en bestemt gutt, så her stresser jeg hvert eneste år til bursdagselskapet, for han har ønsker (les: krav ;o)) Og hva gjør man ikke for bursdagsbarna? :o)

Men i det daglige slipper du diskusjoner om det er OK å bruke glitreskjørt på skolen, om det er OK å ha på leppestift og sminke forøvrig, om det er greit å gå i tynne strømpebukser utendørs i minusgrader, om det er OK å bruke 2 timer foran speilet på badet osv. Sukk. Men skjønne er de da, disse barna våre, uansett kjønn.

Og vi gjør det vi kan for dem. Også til bursdager. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer bare ikke å la være å kommentere her - akkurat rundt det med bursdagsdetaljer har forskjellene vært så utrolig store for mine to - storesøster og lillebror. Det uttrykker på mange måter forskjellene mellom kjønnene med hensyn til slike detaljer.

Den eldste visste tidlig hva hun ville ha og måtte selvfølgelig selv velge ut f.eks. innbydelseskort og servietter. Da broren begynte med barnebursdag, fikk jeg brukt opp alle "restene" med invitasjonskort - "hvorfor ikke?" husker jeg han sa da jeg spurte om det var greit at gjestene fikk litt forskjellige kort. Men jeg brukte ikke typiske "jentekort", da.

For den eldste løp jeg byen rundt for å finne rester av Simba-effekter - hun var midt i målgruppa da Løvenes konge ble lansert, og var kjempefan i flere år etter at den største "bølgen" hadde lagt seg. Til broren kan jeg forske litt på hva som er i butikkene akkurat nå og spørre om han f.eks. vil ha fotball- eller Spidermanservietter, så er det greit...

Håper du får bestilt Winx-effektene tidsnok, jeg vet hvor viktig sånt er for små jenter. Lykke til!

Jeg har to jenter, jeg da, med kort avstand mellom. Så her har det ikke vært bare-bare, skal jeg si deg! Minstemor var lenge helt uinteressert i prinsesser og dill og dall, så da hadde vi veldig mye "rester". Nå er de ganske så like, så jeg kjøper bare mye når jeg først kjøper.

Har bestilt disse winx-effektene, det var lite på lager, så jeg supplerer med Barbie og "vanlige" prinsesser. Så får vi håpe det blir stas allikevel, selv om ikke alt er likt. Veldig billig på Party-Shop nå, da, med bare 10 og 15 i priser. Så jeg har shoppa! :-) Og det kommer i tide, over en måned til bursdagen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to jenter, jeg da, med kort avstand mellom. Så her har det ikke vært bare-bare, skal jeg si deg! Minstemor var lenge helt uinteressert i prinsesser og dill og dall, så da hadde vi veldig mye "rester". Nå er de ganske så like, så jeg kjøper bare mye når jeg først kjøper.

Har bestilt disse winx-effektene, det var lite på lager, så jeg supplerer med Barbie og "vanlige" prinsesser. Så får vi håpe det blir stas allikevel, selv om ikke alt er likt. Veldig billig på Party-Shop nå, da, med bare 10 og 15 i priser. Så jeg har shoppa! :-) Og det kommer i tide, over en måned til bursdagen enda.

Sjekk på Nille om de har winx der- kanskje du kan supplere med winx?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i det daglige slipper du diskusjoner om det er OK å bruke glitreskjørt på skolen, om det er OK å ha på leppestift og sminke forøvrig, om det er greit å gå i tynne strømpebukser utendørs i minusgrader, om det er OK å bruke 2 timer foran speilet på badet osv. Sukk. Men skjønne er de da, disse barna våre, uansett kjønn.

Og vi gjør det vi kan for dem. Også til bursdager. :-)

Ja, jeg slipper jo det. Men så har jeg ei lillesøster, som støtt og stadig kommer på MSN om morgenen, og bare må ha råd til ditt og datt, om hun kan gå slik eller slik ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1200650282' post='3781529]

Ja, jeg slipper jo det. Men så har jeg ei lillesøster, som støtt og stadig kommer på MSN om morgenen, og bare må ha råd til ditt og datt, om hun kan gå slik eller slik ;o)

MSN kan du velge bort med et tastetrykk. Jeg har enda ikke funnet X'en på jentungene... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på Nille om de har winx der- kanskje du kan supplere med winx?

Har sjekka her på byen - nada.

Men det blir nå litt ballonger og servietter og kopper og slik, det blir vel bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MSN kan du velge bort med et tastetrykk. Jeg har enda ikke funnet X'en på jentungene... ;-)

Joda, men da risikerer jeg ei dødlig fornærma lillesøster, og jeg må innrømme at er litt stas og være helten hennes, inn til videre ;o)

X-knappen på barn har jeg letet lenge etter, men finner den ikke. Gi gjerne beskjed om den skulle dukke opp, jeg savner den fra tid til annen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi har en sterk-rosa stor vekkerklokke fra IKEA. Kjøpte den i barneavdelingen for noen år siden, for en billig penge, men vet ikke om de har den ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...