Gå til innhold

er seks timer på fødeavdelingen nok?


Gjest best wishes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    5

  • AneM1365380603

    4

  • jubalong70

    2

  • Mrs. Wallace

    2

"Etter en fødsel er det godt å kunne la noen andre ta litt av ansvaret de første dagene."

Du mener at sykepleierne kan ta seg litt av barnet så mor får sove? Jeg har ikke før senere fått vite at dette er en mulighet. Etter første fødsel vandret jeg nesten hele natta rundt på barsel (ikke fødehotell) totalt ute av stand til å slappe av. Slet med amming, bråk fra de andre på rommet, fødselsdepresjon... (skjønte dog ikke det før mye senere) om jeg hadde visst at noen kunne kikket til gutten min noen timer så jeg kunne puttet sov-i-ro i ørene og bare koblet ut, ville jeg grått av glede, ikke av utslitthet.... Er faktisk litt bitter på hele fødsels/barseloppholdet den første gangen.

Men å bli sendt hjem etter 6 timer ville ikke gjort ting bedre, sleit jo med amming i mange mnd.

Jeg forstår ikke hvem som kommer med slike forslag - er det menn?

Ja, jeg mener at barnepleiere, sykepleier etc. kan se etter barnet slik at mor kan å seg litt velfortjent søvn innimellom.

Med alle mine har jeg hatt dem en god del på barnestua på natta. De har kommet inn med barnet til amming, og så tatt det med igjen etterpå. Kjempegreit!

På dagtid har jeg stort sett hatt dem selv, man har kunnet overlate dem til personalet for å ta en dusj etc.

Skulle egentlig bare mangle mener nå jeg. Synes det høres grusomt ut slik du beskriver ditt barselsopphold.

Skulle tro de vil vi skal være fødemaskiner som spretter opp fra fødesenga klar til å ta over verden...

Hvem som bestemmer - vil anta det er menn med ansvar for økonomien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...