Gå til innhold

"Gresk" oversetting til norsk.


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Dette er sånn cirka hva det står:

Rist boksen godt, spray Collonil Stretch på den delen av skoen som klemmer på foten. Ha skoen på foten mens du påfører Collonil Stretch, Gå deretter noen minutter med skoene. Gjenta påføringen om nødvendig.

For sko av cuir vernis (cuir er lær, men jeg vet ikke helt hva slags type cuir vernis er, kanskje kunstlær?), reptil (det finnes krokodilleskinnsko, vet du), eller lignende typer, bør påføringen skje på innsiden av skoen. Produktet etterlater ikke flekker. Luft godt, ikke innhaler sprayen.

Jøss!

Var det Fransk?

Tusen hjertelig takk for oversettelsen.

Nå skal eg prøve det ut i praksis, eg har noen sko som klemmer så mye at en av de siste gangene eg brukte de så blei eg sendt med ambulanse til sjukehus (lam helt opp til lysken på høyre fot) og blei liggende i fire døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss!

Var det Fransk?

Tusen hjertelig takk for oversettelsen.

Nå skal eg prøve det ut i praksis, eg har noen sko som klemmer så mye at en av de siste gangene eg brukte de så blei eg sendt med ambulanse til sjukehus (lam helt opp til lysken på høyre fot) og blei liggende i fire døgn.

Hehe, mye tyder altså på at du virkelig trenger dette produktet. Du får holde oss oppdatert på hvordan det går. Og husk nå endelig på at du ikke skal innhalere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mye tyder altså på at du virkelig trenger dette produktet. Du får holde oss oppdatert på hvordan det går. Og husk nå endelig på at du ikke skal innhalere. ;)

Ja, klart eg skal holde dere oppdatert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Så da er det altså et middel som får skoene til å utvide seg, et såkallt vidundermiddel (he.he..), lurer på kor (og koffor) eg har fått fatt i det der.

Takk for hjelpa. :)

Eg var ikkje helt borte med oversettelsen: "dans noen minutter" .

Nei det var du ikke. Og du kan jo godt danse noen minutter, det er jo bare flott :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Jeg kunne mye fransk, er vel riktigere å si. Jeg har bodd i Frankrike og studert fransk, men det er mange år siden og jeg har dessverre ikke holdt det særlig godt ved like. Så jeg er rimelig rusten. Men jeg merker at det tar seg ganske fort opp igjen når jeg er i Frankrike. Etter et par dager løsner det.

Ja ikke sant. Det er vanskelig aa holde spraaket ved like, naar du ikke praktiserer det til daglig.

Jeg ser ogsaa her i Spania, feks. engelskmenn som har bodd her noen aar. De praktiserer ikke spansken som de laerer paa kurs og lignende,fordi de henger sammen med andre engelsk talende, og kan derfor ikke spansk like godt som de som praktiserer det.

Det er goey aa laere spraak, men vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var du ikke. Og du kan jo godt danse noen minutter, det er jo bare flott :-)

Jo, men de skoene eg har problemer med er slalåmskoa mine og de er ikkje så gode å danse i. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Angela26

Jo, men de skoene eg har problemer med er slalåmskoa mine og de er ikkje så gode å danse i. *s*

Kan du bruke slik spray paa slalomsko da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Eg vet ikkje, det er du som kan "gresk" ! :)

Kanskje på sålen/skoen innvendig?

Jeg er redd taerne dine vil utvide seg hvis du sprayer paa innsida altsaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

villbringebær

Jeg tror det er skopuss...

Men jeg har ikke lest noen av de andre svarene ennå, så nå skal jeg gjøre det, og se om jeg kan ha rett! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sprayboks som utvider sko ?

He. he.. Høres litt merkelig ut for å si det mildt.

Lurer på om eg skal prøve å spraye ned i lommeboka, for å se ka som skjer med økonomien.

Kjempeide. Min trenger også litt forøkelse :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeide. Min trenger også litt forøkelse :o)

Du får prøve først du, så skal eg prøve etterpå hvis det blir vellykka.

Kanskje vi blir millionærer begge to? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve først du, så skal eg prøve etterpå hvis det blir vellykka.

Kanskje vi blir millionærer begge to? :)

Det hadde vært noe du, jeg hadde trengt noen kroner :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...