Gå til innhold

Et tankekors

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest enda et tankekors

ikke glem www.motkur.no

Leger og psykiatere har alt for stor tro på medisiner. Det hjelper mange og gjør livet jævlig for mange det må vi ikke glemme. Husk at legemiddelprodusentene er subjektive og har i lang tid holdt tilbake viktig informasjon om alvorlige bivirkninger. Det er svært alvorlig i seg selv.

Det er viktig å ikke stole blindt på legen, men å stole mest på seg selv. Ofte så er pasientene maktesløse og bivirkninger blir tilskrevet sykdmmen, noe som gjør pasientene maktesløse, og det er et overgrep mot pasientens integritet og autonomi.

Dette er mer vanlig enn vi tror, og jeg snakker på bakgrunn av lang erfaring med leger og tabletter og bivirkninger.

På en side som dette, så blir vi hjernevasket til å tro at medisiner kan løse det meste. Hvem sponser DOL? Hvem betaler lønna til NHD?

På tide og våkne opp og ikek være så naive lenger!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297177-et-tankekors/#findComment-2399265
Del på andre sider

ikke glem www.motkur.no

Leger og psykiatere har alt for stor tro på medisiner. Det hjelper mange og gjør livet jævlig for mange det må vi ikke glemme. Husk at legemiddelprodusentene er subjektive og har i lang tid holdt tilbake viktig informasjon om alvorlige bivirkninger. Det er svært alvorlig i seg selv.

Det er viktig å ikke stole blindt på legen, men å stole mest på seg selv. Ofte så er pasientene maktesløse og bivirkninger blir tilskrevet sykdmmen, noe som gjør pasientene maktesløse, og det er et overgrep mot pasientens integritet og autonomi.

Dette er mer vanlig enn vi tror, og jeg snakker på bakgrunn av lang erfaring med leger og tabletter og bivirkninger.

På en side som dette, så blir vi hjernevasket til å tro at medisiner kan løse det meste. Hvem sponser DOL? Hvem betaler lønna til NHD?

På tide og våkne opp og ikek være så naive lenger!

Den linken jeg refererer til, har ingenting med medisinsk behandling å gjøre.

Artikkelen er kun om Psykologer (som ikke kan skrive ut medisiner) og deres metoder.

Uenig med deg om det du mener om medisinsk behandling. Det må man ha.

Les artikkelen nøye, dette er om Psykologer og ikke Psykriatere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297177-et-tankekors/#findComment-2399283
Del på andre sider

Gjest enda et tankekors

Den linken jeg refererer til, har ingenting med medisinsk behandling å gjøre.

Artikkelen er kun om Psykologer (som ikke kan skrive ut medisiner) og deres metoder.

Uenig med deg om det du mener om medisinsk behandling. Det må man ha.

Les artikkelen nøye, dette er om Psykologer og ikke Psykriatere.

Jeg så sånn ca. hva den handler om. Jeg mener at medisinsk behandling kan sammenlignes ved at det kan være like feilslått.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297177-et-tankekors/#findComment-2399330
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...