Gå til innhold

Mmmmmmm


Gjest joggu er han deilig....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    26

  • Lillemus

    7

  • KaVa

    6

  • tonie

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Jeg slår til med litt beskjedenhet av og til:-)

Det er et sjarmerende trekk :-)

Og siden det er noen her inne som alt vet at du er perfekt, så har du lite å frykte. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mangler mye, men kan være rå. Hmmm... ;) Ja, du har sikkert dine sider tenker jeg. hehe

Egentlig burde jeg krevet bevis for at du kan være rå for at jeg skal tro det. ;)

Ikke bra for unge lettskremte jenter å komme i klørne på en erfaren mann vet du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et sjarmerende trekk :-)

Og siden det er noen her inne som alt vet at du er perfekt, så har du lite å frykte. :-D

Hehe, du sier noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Ikke bra for unge lettskremte jenter å komme i klørne på en erfaren mann vet du:-)

Duh, det skal nå litt til for å skremme vettet av denne jenta her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han er nå litt av en fløtepus han også... Han har jo jentestemme han der...

He-he, litt enig i det med stemmen! Ble overrasket over den lyse stemmen første gang jeg hørte ham snakke! Men utenom stemmen er han bare en tøffing! Ingen fløtepus!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''En annen ting som er turnoff er kombinasjonen stor mage og tynne lår/bein. Mannfolk kan gjerne ha mage hvis underkroppen er kraftig.''

Nei, nei, nei! Dette har vi diskutert før, tror jeg. Mannfolk skal ikke ha mage, uansett!

Bra Ulvinnen, at du sier i fra. Men la disse gamlingene, som ikke er vant med noe annet, like store mager, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

He-he, litt enig i det med stemmen! Ble overrasket over den lyse stemmen første gang jeg hørte ham snakke! Men utenom stemmen er han bare en tøffing! Ingen fløtepus!

mvh

Jeg synes ikke han er kjekk eller tøff jeg da, bare too much på alle mulige områder. Har aldri synes at han er kjekk heller. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Bra Ulvinnen, at du sier i fra. Men la disse gamlingene, som ikke er vant med noe annet, like store mager, hehe.

Du syns jeg skal være snill mot eldre damer? Jeg får vel vurdere det, da... *Grubler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og lurer på hva jeg hadde tenkt om en tilsvarende tråd med mannfolk som diskuterer (håndball- og andre) damer og sikler over tastaturet ;-)

Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''En annen ting som er turnoff er kombinasjonen stor mage og tynne lår/bein. Mannfolk kan gjerne ha mage hvis underkroppen er kraftig.''

Nei, nei, nei! Dette har vi diskutert før, tror jeg. Mannfolk skal ikke ha mage, uansett!

Du kommer antakelig til å fire på kravene når du blir så gammel som meg. Jeg synes f. eks. at Donald Sutherland er kjekkere enn sønnen, det sier litt. Og mage er helt OK. Dette har nok også sammenheng med at jeg ikke tenner på tynne menn. Og har de passert 45, er det som regel bare de helt tynne som ikke har mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og lurer på hva jeg hadde tenkt om en tilsvarende tråd med mannfolk som diskuterer (håndball- og andre) damer og sikler over tastaturet ;-)

Hmm.

Da hadde vi fått huden full av kjeft og blitt kaldt griser, kroppsfikserte og det som verre er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du kommer antakelig til å fire på kravene når du blir så gammel som meg. Jeg synes f. eks. at Donald Sutherland er kjekkere enn sønnen, det sier litt. Og mage er helt OK. Dette har nok også sammenheng med at jeg ikke tenner på tynne menn. Og har de passert 45, er det som regel bare de helt tynne som ikke har mage.

Hvem er sønnen til Donald Sutherland? Jeg gogglet på han, og fant en kjekk herremann, riktignok i eldste laget for meg. Så det er godt mulig at sønnen faller mer i min smak.

Men kjære Babette, jeg tror ikke du er SÅ mye eldre enn meg. a

Det att mrxx kaller deg gammel, er bare på ert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde vi fått huden full av kjeft og blitt kaldt griser, kroppsfikserte og det som verre er:-)

Ja, hadde dere ikke det, tro?

Ikke helt sikker, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er sønnen til Donald Sutherland? Jeg gogglet på han, og fant en kjekk herremann, riktignok i eldste laget for meg. Så det er godt mulig at sønnen faller mer i min smak.

Men kjære Babette, jeg tror ikke du er SÅ mye eldre enn meg. a

Det att mrxx kaller deg gammel, er bare på ert.

Joda, hun er gammel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjekk er han absolutt ikke. Han er altfor "glatt" for meg, han er som sagt ikke skikkelig mann.

Her har du mann med stor M vet du:

http://www.adressa.no/multimedia/archive/00975/jensen3_975042b.jpg

http://www.dagsavisen.no/sport/article330942.ece

http://no.wikipedia.org/wiki/Bilde:Johnny_Jensen_02.jpg

Slike gutter vil vi ha! Ikke noe fløtepus på meg nei!

Synes ikke det er noe spesielt med han der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Sitter her og lurer på hva jeg hadde tenkt om en tilsvarende tråd med mannfolk som diskuterer (håndball- og andre) damer og sikler over tastaturet ;-)

Hmm.

De ville ikke fått høre noe spesielt. Menn er mangelvare på dette forumet, men de er i overflod på et annet forum jeg er på. Der har de sin Babes-tråd, der de legger ut bilder i fleng som de diskuterer og sikler over.

Det er bare en gang jentene på forumet har reagert, og det var da det ble lagt ut bilder av en "normal" jente, som flere av gutta hudflettet fordi hun ikke var rå nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...