Gjest Morgodhjerta Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har begynt med raske, oftest daglige gåturer i en strekning på ca. 8 km. Har i alt for lang tid vært for mye i ro og vekta har økt proporsjonalt. spiser lite og uregelmessig. Skritteller en motivasjon, ca. 13000 på 5 timer. Høyde 173, vekt 69. Hvor mye kalorier bør jeg forbrenne pr. dag for å redusere vekta med 5 kg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor heller ikke gå ut fra hvor mye du trenger hver dag for å holde vekten og så spise litt mindre enn det? http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=3558&Itemid=55 Legg deg så på ca. 3-500 kcalm mindre pr. døgn. Jeg brukte ca. 3-4 mnd på å gå ned 5 kg i høst ved å legge om kosten og trene litt (jogge el. trimsykle 1-3 ganger i uka + litt styrke). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.