Kulepennen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei. Jeg lurte på om det var noen som har noen råd til hvordan å minske apetitten. Jeg er veldig glad i mat, og når jeg spiser er det vanskelig å stoppe. Jeg vet at dette er en stygg uvane, og det fører til at vekta mi er for stor. Noen som vet om noe som kan hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moongirl1365381153 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg råder deg til å spise fiber rik mat.ingers rugbrød metter mye.å drikk vann før måltidene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest montrodet Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Spise ofte og lite (sunt) og drikke mye (vann). Og ikke minst et lite oppgjør med seg selv - som jo er det vanskeligste. Er det søthunger spesielt - har jeg hørt at tilskudd av krom kan fungere. Det finnes vel også medisiner som minsker apetitten - men de har jeg ikke noe kjennskap til. Kanskje en prat med fastlege eller ernæringsspesialist kunne være en ide? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.