Kulepennen Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hei. Jeg lurte på om det var noen som har noen råd til hvordan å minske apetitten. Jeg er veldig glad i mat, og når jeg spiser er det vanskelig å stoppe. Jeg vet at dette er en stygg uvane, og det fører til at vekta mi er for stor. Noen som vet om noe som kan hjelpe? 0 Siter
moongirl1365381153 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 jeg råder deg til å spise fiber rik mat.ingers rugbrød metter mye.å drikk vann før måltidene. 0 Siter
Gjest montrodet Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Spise ofte og lite (sunt) og drikke mye (vann). Og ikke minst et lite oppgjør med seg selv - som jo er det vanskeligste. Er det søthunger spesielt - har jeg hørt at tilskudd av krom kan fungere. Det finnes vel også medisiner som minsker apetitten - men de har jeg ikke noe kjennskap til. Kanskje en prat med fastlege eller ernæringsspesialist kunne være en ide? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.