Gå til innhold

Hjæælp - en bæsj!

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Lille snuppa mi (18 mnd) har akkurat oppdaget at hun kan ta av seg klær selv, og hun har spesielt fått dreisen på å kneppe opp pysjen.

I går kveld så lekte hun for seg selv på badet etter at pysjen var kommet på. Jeg hørte at hun snakket litt for seg selv, og kikket inn til henne - og der satt hun da med pysjen halveis av.

Jeg tenkte at det var jo en fin liten øvelse i koordinasjon, så jeg lot henne holde på alene.

Men noen minutter senere hører jeg et angstfylt skrik ute på badet og jeg løper inn til litt av et syn!

Der sitter hun helt naken og er livredd for sin egen bæsj! Hun har altså tatt av seg pysjen og bleia, og bæsjet på gulvet, og er nå skrekkslagen over hvilke ekle ting som kan komme ut av kroppen.

Jeg måtte virkelig holde inne latteren da jeg vasket henne - hun bablet og skravlet panisk under hele seansen og pekte ned på gulvet mens hun gjentok - bæsj, bæsj, bæsj! med store øyne..

He he - det er mange sjokk man skal igjennom gitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297594-hj%C3%A6%C3%A6lp-en-b%C3%A6sj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

*he he he* På en måte like greit at hun reagerte slik. Har hørt om unger i lignende situasjoner som syntes at det som kom ut av kroppen var kjempefestlig å kline utover *iiiiihhhhssss*

Hun hadde jo satt føttene oppi herligheten, og hun forsøkte desperat å bli kvitt bæsjen.

Det er jo bedre enn å forsøke å spise den...

Skumle greier :) hehe Et av mine barn dro av seg sin bleie en gang uten at jeg så det. Altså synes som møtte meg midt i stua...... Vel, det lå små kuler over hele gulvet. Tror nok han hadde svingt bleia som en cowboy svinger lassoen. Gutten synes det var morsomt der de trillet avgårde! ;)

Annonse

Gjest Angela26

Skumle greier :) hehe Et av mine barn dro av seg sin bleie en gang uten at jeg så det. Altså synes som møtte meg midt i stua...... Vel, det lå små kuler over hele gulvet. Tror nok han hadde svingt bleia som en cowboy svinger lassoen. Gutten synes det var morsomt der de trillet avgårde! ;)

*LOL*

:-)

Gjest Angela26

He,he,så rare de er.

I går morges fant jeg min snuppe naken i sengen..

Bæsjen hadde hun kastet ut av sengen.

Heldigvis var det bare noen harde kuler! ;0)

Hehe:-)

Jeg opplevde aa vaakne tiiiiidlig paa maarran av skikkelig skitlukt paa soverommet. Jeg tenkte foerst at "den hersens katta" hadde gjort fra seg, men nei da...Det var lillemor som hadde revet bleien i tusen biter og smoert baesj utover hele seg!

Hehe:-)

Jeg opplevde aa vaakne tiiiiidlig paa maarran av skikkelig skitlukt paa soverommet. Jeg tenkte foerst at "den hersens katta" hadde gjort fra seg, men nei da...Det var lillemor som hadde revet bleien i tusen biter og smoert baesj utover hele seg!

He,he,det er så typisk..

Godt det bare er en periode..

Er det ikke bikkja eller katta,så er det ungene!

He,he,sånn er det her også! :0)

Annonse

AneM1365380603

Uff, så ekkelt! Jeg har opplevd det der med alle mine, tror jeg :-/. Det verste er jo når bæsjen er skikkelig blaut, og små barnehender har plukket litt i bleia før de har rørt litt her og der.

Jeg opplevde noe annet ekkelt også med yngstedatteren. Hun var vel halvannet år eller noe. Vi var på badet, så hørte jeg noen suge/smattelyder bak meg. Der sto hun framfor toalettet med en dassvåt vaskeklut og saug ut innholdet. Hun hadde dyppet den i toalettet først :-/.

Uff, så ekkelt! Jeg har opplevd det der med alle mine, tror jeg :-/. Det verste er jo når bæsjen er skikkelig blaut, og små barnehender har plukket litt i bleia før de har rørt litt her og der.

Jeg opplevde noe annet ekkelt også med yngstedatteren. Hun var vel halvannet år eller noe. Vi var på badet, så hørte jeg noen suge/smattelyder bak meg. Der sto hun framfor toalettet med en dassvåt vaskeklut og saug ut innholdet. Hun hadde dyppet den i toalettet først :-/.

Jæææækk!! Uff, ble hun dårlig etterpå?

*urk* :-)

AneM1365380603

Jæææækk!! Uff, ble hun dårlig etterpå?

*urk* :-)

Jeg tenkte der og da at dette skal jeg aldri fortelle til noen. Det tok noen dager før jeg sa det til faren også ;). Jeg følte meg som en skikkelig elendig mamma som ikke passet bedre på. Heldigvis ble hun ikke syk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...