Gå til innhold

Glutenfri pizza, Dollys

lillemegpåtur

Anbefalte innlegg

lillemegpåtur

Sambo ville en tur på dollys ikveld og jeg har sagt ja, lenge siden vi har vært ute osv.. Men saken er at magen min ikke er så god venn med hvete lengre, og jeg prøver å spise minst mulig hvete-mat, og heller rugknekkebrød og speltbrød. Kan spise litt hvete fra tid til annen uten store problemer (før fikk jeg diare ganske kort tid etterpå, nå kommer jeg meg ihvertfall hjem fra f eks familieselskap før magen begynner å bli urolig, så jeg "kan" spise sånne ting, men prøver å ikke gjøre det for ofte)

Jeg sa at jeg helst ville spise glutenfri pizza da, for jeg vet jo at (i teorien) så har de jo det. Men jeg har aldri smakt. Vet heller ikke om alle dollys i hele norge har heller? Har Dollys hønefoss?

Smaker den veldig ulikt fra en "vanlig"? Nå er jeg jo vant med å spise "normal" pizza, og han har jo aldri måttet spise spesial mat. Vet en kompis sa han ikke merket forskjell på pannekakene mine, han ville trodd de var normale om han ikke visste det var glutenfritt mel i dem. Så mulig smaken på slik mat er litt "psykisk"? vil man at det skal smake rart og ukjent så gjør det nok det.

Akkurat nå planlegger vi heller å spise sånn skål med nachos å saus og ost kjøttdeig, for den tåler og liker begge 2 (det er jo bare maismel i den), men pizza ER jo godt, så til en annen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg mener at alle menyene er like på alle Dolly-steder. Skal jo kunne sitte på nett og bestille, og da må menyen være lik.

Mamma spiser glutenfri kost og jeg spiser gjerne det samme som henne jeg. Om det ikke smaker akkurat slik som jeg er vant med, så smaker det jo ikke vondt.

Alle pizzaen i menyen kan fåes glutenfri.

http://www.dolly.no/shop/meny

Du finner også nummeret til Dolly på Hønefoss om du vil ringe og dobbeltsjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...