Lotte :o) Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det er ikke enkelt. Det blir nok bedre etterhvert, når han lærer å telle, og evt kan krysse av på en kalender "nå er det 2 dager til jeg skal treffe pappa", hvis han holder avtaler da. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 ''Det med om din nye samboer skal kalles pappa eller ikke, må det vel nesten bli opp til Squizy å bestemme? Men du kan jo legge opp til at den rette pappaen heter Daddy hvis det er det han har hett, og kalle den nye samboeren din for far eller pappa?'' Både jeg, samboeren og pappaen er nok ukomfortable med det. Spesielt siden han kun har bodd sammen med oss i to uker. Er enig i at det er for tidlig å kalle han pappa etter bare 2 uker! Men hvis det skulle skje om ett år eller noe blir det vel opp til Squizy? Nå var uansett ikke det som var tema her. Håper det går seg til for dere, og at gutten etterhvert forstår at han ikke kommer til å se pappa så ofte. Sender varme tanker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Og dessverre blir det ikke bedre... Jeg sliter med det samme med Billa og eksen (han du vet) - og han mener det er jeg som ødelegger for henne, jeg burde bare ha sagt "sånn er det, det er ikke noe hvorfor"... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Uff, skjønner at dette gjør vondt for deg, og for samboeren din. Jammen godt gutten din har dere to som er der for han. Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Stakkars liten, det er ikke noe ålreit... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg er helt enig med deg. Barnet ditt har en pappa, og forholdet til stefaren er akkurat den samme om han bruker hans egentlige navn Enig. Og jeg synes faktisk samboeren min skal være komfortabel med hva han kalles også. Om han vil at lillegutt bruker navnet hans, så vil han det. Jeg vil ikke oppfordre til noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Mine to blander villt stemoras navn og ordet mamma. ) Så vi kalles Gret-mamma eller Mam-Grethe (hun heter ikke Grethe da, bare for å illustrere) om hverandre, vi synes det er bare koselig vi da. ) Det er koselig at dere synes det er koselig Men det er ikke så lett for alle, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Er enig i at det er for tidlig å kalle han pappa etter bare 2 uker! Men hvis det skulle skje om ett år eller noe blir det vel opp til Squizy? Nå var uansett ikke det som var tema her. Håper det går seg til for dere, og at gutten etterhvert forstår at han ikke kommer til å se pappa så ofte. Sender varme tanker! Takk for varme tanker Og ja, vi får bare se. Kan være sambo vil bli komfortabel med det etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ingen gode råd herfra dessverre, bare en klem og håp om at det blir lettere for dere alle tre etterhvert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Så trist å høre! Jeg ville absolutt ringt på der hvor pappen bodde før og spurt om dere kan få se dere om så sønnen din kanskje skjønner bedre at faren hans ikke bor der lenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Takk for at dere tok dere tid til å svare og trøste. Det går litt bedre her nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.