Gå til innhold

Varig sammentrukne testikler.

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Har opp igjennom årene brukt relativt store mengder steroider og har vært clean i rundt halvannet år, på det halvannet året har testiklene vært konstant sammentrukne "badetiss", merker også nedsatt sex lyst, har lagt på meg uttallige kilo, sliter en del med angst/depresjoner. har tidl. diagnose på ptsd. kan det være noe hormon forstyrrelser som forårsaker dette? ser ut som jeg konstant isbader mtp utstyret. steroider jeg har benyttet er: testosteron, nandrolon, trenbolone, oxymetholone, dianabol, stanazolol, boldenone, ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Flott at du har greid å komme ut av den vonde sirkelen. Slik du beskriver situasjonen kan det nok være at din egenproduksjon av testosteron har blitt påvirket av "din egenbehandling" og det vil ta tid før den kommer tilbake. For å få vurdert dette synes jeg du bør få henvisning til en indremedisiner som etter prøver etc. kan gi deg konkrete råd videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...