Gjest Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Har opp igjennom årene brukt relativt store mengder steroider og har vært clean i rundt halvannet år, på det halvannet året har testiklene vært konstant sammentrukne "badetiss", merker også nedsatt sex lyst, har lagt på meg uttallige kilo, sliter en del med angst/depresjoner. har tidl. diagnose på ptsd. kan det være noe hormon forstyrrelser som forårsaker dette? ser ut som jeg konstant isbader mtp utstyret. steroider jeg har benyttet er: testosteron, nandrolon, trenbolone, oxymetholone, dianabol, stanazolol, boldenone, ++++ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Flott at du har greid å komme ut av den vonde sirkelen. Slik du beskriver situasjonen kan det nok være at din egenproduksjon av testosteron har blitt påvirket av "din egenbehandling" og det vil ta tid før den kommer tilbake. For å få vurdert dette synes jeg du bør få henvisning til en indremedisiner som etter prøver etc. kan gi deg konkrete råd videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.