Gå til innhold

Magesmerter om natta

lillemegpåtur

Anbefalte innlegg

lillemegpåtur

Hvis jeg blir vekket (altså ikke våkner utsovet), og begynner å bevege meg (må alltid tisse når jeg våkner) og så kommer jeg i senga igjen, så kjenner jeg at magen verker! Så hvis jeg snur meg mer så verker det igjen, og i natt føltes det virkelig ille.. Har hatt verre smerter enn dette, men det er vondt nok liksom.. Og det er helt klart det verste jeg har kjent når det gjelder "nattsmerter". Hender fra tid til annen, men nå er jeg helt sikker på at jeg ikke aner hva det er!

Jeg har lenge vært plaget med magesmerter og trøbbel, etterhvert funnet ut at det er hvete som er årsaken (ikke gluten da jeg tåler andre typer korn og jeg kan spise f eks noen rundstykker uten å bli akutt dårlig. (før ble jeg ganske fort veldig dårlig, men nå tåler jeg f eks noen rundstykker osv og det går noen timer før magen blir urolig, så mulig jeg blir bedre av å spise det minst mulig)

Denne uka har jeg ikke spist noe med hvete i. Og jeg er også nøye med ulike e-stoffer osv om noen tenker på at det kan være noe sånn. Likevel, i natt opplevde jeg det samme som jeg merker ganske ofte, men jeg vet ikke årsaken! Og er det min "rare" mage eller er dette noe "alle" kan få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...